Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, nå ble jeg sjokkert... Har akkurat sett henne på Beat for beat, og man synger da virkelig ikke Tango for to på riksmål *grøss* Detmest interessante med den anmeldelsen er at Chesney Hawkes har skrevet en del av sangene -han har jeg ikke hørt om på mange år... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars... nå blir nok Daria lei seg.

:hoho:

Det var det jeg regnet med. Så det falt seg liksom så naturlig å legge linken i dagboken hennes. :ler:

Nei, nå ble jeg sjokkert... Har akkurat sett henne på Beat for beat, og man synger da virkelig ikke Tango for to på riksmål *grøss* Detmest interessante med den anmeldelsen er at Chesney Hawkes har skrevet en del av sangene -han har jeg ikke hørt om på mange år... :fnise:

Jeg kan ikke huske at jeg har hørt om ham i det hele tatt jeg... Er det noen jeg burde visst hvem er? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

Si ifra om du bestifter nytt bekjentskap med ny blog-leser.... Jeg vet ikke hva jeg skal velge når bloglines legger ned...

Hva har du sett på av rss-lesere da? Enklere å svare når man vet hva du har vurdert og hvilke du vil velge blant.

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg må rydde i 250 sparte artikler på bloglines, og at halvparten av dem er boktips, som jeg sparer enten ved å legge dem inn på en wordpad-liste eller ved å legge dem inn i ønskelisten min på Tanum, er på ingen måte ensbetydende med nye bokkjøp. :opplyser:

Dum di dum dum... :plystre:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...