Gå til innhold

The Daria diaries

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt du tar ansvar :ler: Til gjengjeld har jeg spist sjokolade for oss begge... :plystre:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (11 timer siden):

Godt du tar ansvar :ler: Til gjengjeld har jeg spist sjokolade for oss begge... :plystre:

Det klarte jeg visst selv også... :sjenert:

Skrevet

Her har man også klart å spise nok sjokolade i helga. Lufting av bein derimot… :sjenert:

Daria skrev (På 24.10.2025 den 9.57):

Det skal dog sies at resten av dagen (les: nesten hele..) sannsynligvis vil bli mye :veslejenta: :kaffekopp::sjokolade: :leselusa: :spise: og et utvalg skjermer... Dessuten burde jeg :noterer:- jeg har lovet en forsendelse til @Sauen Shaun med tidsfrist (jeg har ikke glemt det!)...

Etter lyden å dømme, koser en barnehage seg i vanndammene ute :ler:

Jeg gleder meg til det kommer. :hoppe: Det er utrolig raust av deg. :klemmer: Og jeg har absolutt ikke vært bekymret for at du har glemt det. Jeg hadde vært mer bekymret hvis det var jeg som skulle sende noe med tidsfrist… :ler: 

Skrevet

To bøker hentet på biblioteket og en keramikkskål, en jakke og et par sko forkastet på Fretex, fordi alle var priset godt over hva jeg var villig til å betale for dem. Joda, det var nok skinnsko, men de var også synlig brukt - det er ikke verdt 500...

Kroppen synes utflukten i seg selv var unødvendig ekstravagant når det gjaldt kostnad målt i krefter og har lagt inn en sterk søknad om sofatid. En ren formalitet - den vet jo å sette makt bak kravene...

Skrevet
Sauen Shaun skrev (9 minutter siden):

Jeg gleder meg til det kommer. :hoppe: Det er utrolig raust av deg. :klemmer: Og jeg har absolutt ikke vært bekymret for at du har glemt det. Jeg hadde vært mer bekymret hvis det var jeg som skulle sende noe med tidsfrist… :ler: 

Den gikk i posten i dag, så i løpet av neste uke... *minnes den gang man kunne være nesten helt trygg på at den ville vært hos deg i morgen...*

De sjokoladebitene som ligger igjen i skålen fra i går så da ensomme og forlatte ut...

Skrevet

Tittei i dagboka, kunne ikke unnlate å kommentere at jeg er så syk at jeg faktisk ville likt den vaske-kalenderen. :ler: 

Skrevet

Gale, gale menneske... :ler: Du vet at det finnes gode psykologer å få tak i? :fnise:

Skrevet

Jeg kan godt skrape frem dagens vaskeoppgave hvis det også medfølger at noen (andre enn meg) utfører nevnte oppgave... 

• Liker 1
Skrevet

Eksepsjonelt gode eksempler på adventskalendere jeg IKKE vil ha. 

Perchs, derimot. Hilsen over middels svak for fine bokser. 

Skrevet

Problemet med Perchs er hva man skal gjøre med boksene etterpå... Nå er jeg på bookish calendars på etsy, ikke send hjelp. Ennå.

Skrevet

Regler er til for å brytes, sant? Særlig de man setter selv, og som ikke påvirker andre enn en selv (les: visa-kortet)? :sjenert:

Skrevet

Jeg bruker dem til mye… til smykker på tur, til maskemarkører i prosjektvesker(strikking), til medisiner i veska, til diverse i syskrinet. Men jeg har jo strengt tatt mange nok. 

Skrevet

*sier ingenting *

*noterer alternative bruksområder for bokser*

Skrevet

Overraskende god økt hos fysio i dag - det føles unektelig litt mer konstruktivt når jeg orker å holde på lenge nok til å bli fysisk sliten, ikke bare svimmel... Ting tyder på at vi har et nytt kapittel i den sjokkerende serien "fagfolk vet hva de snakker om" - jeg har på hennes oppfordring/insistering gått ned i belastning på to øvelser, og ikke bare klarte jeg to sett der jeg de siste ukene under tvil har klart ett, men det ble også to sett av en ny øvelse (nytt kapittel i føljetongen "stølhet i muskler jeg ikke visste at jeg hadde" kan komme i morgen...).

Skrevet
Daria skrev (På 27.10.2025 den 12.26):

To bøker hentet på biblioteket og en keramikkskål, en jakke og et par sko forkastet på Fretex, fordi alle var priset godt over hva jeg var villig til å betale for dem. Joda, det var nok skinnsko, men de var også synlig brukt - det er ikke verdt 500...

Jeg tenker stadig litt på den jakken... Først og fremst fordi jeg ser at den ville være kjekk til fysiobruk nå - i tykk fleece som holder varmen en stund til, og i en fasong som ikke ser like unisex fritidsplagg ut son fleecejakker ofte gjør, så jeg fortsatt føler meg noenlunde presentabel. Kanskje jeg må på utflukt på torsdag - det kan jo være at å prøve den er nok til å legge tanken død...

Skrevet

Uplanlagt tidlig morgen (en ikke helt urimelig følge av å sovne kl 22 i går...) og langt foran skjema - også kalt ekstra stressblomstringstid... Været tyder på at utelesing og festningsvandring står på programmet når rogalendingen har gjort sitt, vi er jo inne i den tiden på året hvor sol og dagslys må verdsettes. :sol:

Skrevet

Det nye psykologkontoret ligger i et bygg med låst hoveddør. Da jeg kom i dag, sto det en dame på innsiden - hun så meg, men å åpne døren var tydelig ikke aktuelt. Før jeg rakk å finne ringeklokken, kom imidlertid den hun ventet på og skulle åpne for, men da jeg gjorde tegn til å følge etter, så hun strengt på meg -Du kan bare komme inn hvis du har en avtale! Altså, jeg skjønner at døren er låst av en grunn, men det finnes jo bedre måter å snakke til andre på... En som legger til grunn at jeg er et voksent menneske med et ærend, heller enn en tvilsom tenåring med slette hensikter, som var det jeg følte meg som (og som sannsynligvis ble med meg inn i timen). Bygget huser psykologer og advokater, støttesentre og ulike nemnder - det er sannsynligvis ganske mange til dels sårbare mennesker som er innom der daglig. Da må man vel kunne forvente at de som jobber der ikke glefser til og mistenkeliggjør de besøkende...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...