Skravla Skrevet torsdag kl 15:49 #39641 Del Skrevet torsdag kl 15:49 Daria skrev (18 minutter siden): Vil du ha er forsøk til...? Hmmmm..... skjønner ikke hvem andre det kan være.... 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet torsdag kl 15:53 Forfatter #39642 Del Skrevet torsdag kl 15:53 Det verste er at det ikke er fordommer lenger, det er ren sannsynlighetsregning... Jeg tror det finnes tvilsomme meninger hos folk i alle partier, men de skjønner i større grad hva som er akseptabelt å gi offentlig uttrykk for - ikke minst når man har et synlig verv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet torsdag kl 15:58 #39643 Del Skrevet torsdag kl 15:58 Daria skrev (4 minutter siden): Det verste er at det ikke er fordommer lenger, det er ren sannsynlighetsregning... Jeg tror det finnes tvilsomme meninger hos folk i alle partier, men de skjønner i større grad hva som er akseptabelt å gi offentlig uttrykk for - ikke minst når man har et synlig verv. Jeg var ikke overrasket når jeg så saken. Det er ikke engang sjanse for å få det med i et nyhets quiz - spørsmålet er for enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet torsdag kl 16:01 Forfatter #39644 Del Skrevet torsdag kl 16:01 Siden jeg stadig er så kritisk til Scenekvelders rollebesetninger, skal de få litt ros for Wicked - jeg har full tiltro til Alexandra Rotan og Sanna Kvitnes som Glinda og Elpheba. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet torsdag kl 16:01 #39645 Del Skrevet torsdag kl 16:01 Daria skrev (Akkurat nå): Siden jeg stadig er så kritisk til Scenekvelders rollebesetninger, skal de få litt ros for Wicked - jeg har full tiltro til Alexandra Rotan og Sanna Kvitnes som Glinda og Elpheba. Enig. De er gode valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet torsdag kl 16:02 Forfatter #39646 Del Skrevet torsdag kl 16:02 Skravla skrev (3 minutter siden): Jeg var ikke overrasket når jeg så saken. Det er ikke engang sjanse for å få det med i et nyhets quiz - spørsmålet er for enkelt. Den største overraskelsen er at han hadde vett til å trekke seg relativt raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet fredag kl 10:16 Forfatter #39647 Del Skrevet fredag kl 10:16 Når hodet vet at jeg virkelig burde vaske klær og kroppen virkelig ikke vil, er det helt greit for alle parter at vaskekjelleren er opptatt... Siden jeg måtte ned for å sjekke fikk jeg hentet opp adventspynten fra kjellerboden - dagens (evnt morgendagens) eneste obligatoriske arbeidskrav. Realistiske mål anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet i går, 10:10 Forfatter #39648 Del Skrevet i går, 10:10 Mårrån(ish...) Moren min sa forleden at hun sov lenger nå som det er så mørkt om morgenen - til over 8 flere dager. Vi er litt uenige om enkelte definisjoner... Meny kommer med levering en gang etter 14; å dusje, kle på meg og spise frokost (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen) innen den tid burde være overkommelig (og dette er grunnen til at jeg ikke valgte levering mellom 12 og 14...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet i går, 11:10 Forfatter #39649 Del Skrevet i går, 11:10 Når en bil med blinklysene på står litt klønete plassert på en ellers tom vei med god plass og du i stedet for å bare svinge rundt stopper bak og tuter høyt, lenge og intenst, før du kjører opp på siden og skjeller ut de som sitter i bilen (og med det sperrer for motgående trafikk som har dukket opp i mellomtiden) - da kan du jo ikke ha det helt bra...? Observasjon fra balkongen - jeg måtte jo ut og se hva tutingen handlet om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23 timer siden Forfatter #39650 Del Skrevet 23 timer siden Bespist og presentabel med god margin - og ja, selvfølgelig er det helt innafor å være selvtilfreds over å ha oppnådd alt dette før klokka 13 Snart skiskyting også - i den første fulle vintersportshelgen er det alt jeg har tilgang til. Trist for meg, men et mye større problem for idretten på sikt at så mye er utilgjengelig for så mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21 timer siden #39651 Del Skrevet 21 timer siden Her har julen eksplodert i dag. Og jeg har fått vasket og ordnet. Nå er det snart mat før resten av helgen er satt av til å sløve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21 timer siden Forfatter #39652 Del Skrevet 21 timer siden Det kom en ung mann med matvarer til meg (og fikk selskap av min prateglade nabo i heisen. Det var jo godt at han var av det bilde og norsktalende slaget...), så nå er både pepperkaker og romkuler i hus. Og ferdigstekt ribbe, som jeg hadde rukket å glemme at jeg lot meg friste av i går Her skal intet eksplodere, men adventspynten skal fram i løpet av ettermiddagen, så det er klart til i morgen. Forhåpentligvis også den syvarmede staken, som jeg tror jeg endelig har fått tak i riktige pærer til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19 timer siden Forfatter #39653 Del Skrevet 19 timer siden Trond Giske vant nominasjonsprosessen i Sør-Trøndelag - og halve listen trakk seg i protest. Dette kan bli interessant å følge videre - ikke nødvendigvis hva som skjer i valget, men hva som vil skje i fylkeslaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet 19 timer siden #39654 Del Skrevet 19 timer siden Ja huff, han der altså. Jeg har hatt en trespråklig uke, med en liten gjesteopptreden av mitt fjerde språk. Jeg har fartet mye rundt omkring og vært veldig sosial. Nå er hodet slitent og jeg ser fram til å bare snakke norsk og stort sett oppholde meg i sofaen med bare mannen, hunden, katten og tv som selskap resten av helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19 timer siden Forfatter #39655 Del Skrevet 19 timer siden En rolig, enspråklig helg høres ut som en god plan. Den versjonen av Nordnorsk julesalme som Helene Bøksle avleverer på NRK2 i skrivende stund er jo ikke den beste utgaven jeg har hørt (og det er ikke bare fordi jeg har hørt Audun Iversen gjøre den ved et par anledninger...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19 timer siden Forfatter #39656 Del Skrevet 19 timer siden Denne, for eksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18 timer siden Forfatter #39657 Del Skrevet 18 timer siden Daria skrev (2 timer siden): Forhåpentligvis også den syvarmede staken, som jeg tror jeg endelig har fått tak i riktige pærer til. Det virket Nå er alt klart til morgendagens tenning, både stjerne, elektrisk stake, krans med lilla lys og kalenderlyset i sin nye, brukte Holmegaard-stake. Perchs-julekakenderen har også kommet fram, og så er jo spørsmålet om det blir Skomakergata igjen i år, etter en pause i fjor. Det hører jo med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet 18 timer siden #39658 Del Skrevet 18 timer siden 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17 timer siden Forfatter #39659 Del Skrevet 17 timer siden Sjokkmelding: Å slutte å drikke 3 liter Pepsi Nax daglig ga helsegevinst. Nå ble jeg jammen overrasket... Vi er mange - jeg er intet unntak - som kan ha mye å hente på å legge om kostholdet, men det er jo ikke akkurat en nyhet at rene råvarer er bedre enn bearbeidede, at pølser og pommes frites ikke er helsemat eller at kunstig søtning kan virke inn på fordøyelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå