Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest denne tråden om en overpriset og lite attraktiv leilighet i Asker, begynte jeg å lure på hva jeg kunne fått for tilsvarende pris på steder jeg faktisk kunne tenke meg å bo, og sånt havner man for på finn av. Her snakker vi leilighet (og ikke minst innredning) med personlighet - den hadde meg på de innebygde bokhyllene, men jeg liker jo også tanken på en stue hvor det er plass til flygel bokstavelig talt i et hjørne...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utsikten :hjerte: Jeg kunne jo nesten lært meg å leve med åpen kjøkkenløsning i bytte mot den terrassen...

Denne hadde også kunnet funke...

Forøvrig er det åpenbart at for 10 mill+ på Frogner er integrert vinskap, walk-in-closet og dusj med regnfall en selvfølge :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde fortrengt Hellas' mutant-menn og deres leting etter passordet, men nå kommer alt tilbake... :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Du vil ligge med dem for å få dem til å være stille?

:hoho:

Ingeborg Heldal er vel litt usikker til Jan Thomas' plan på så mange plan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Volare måtte jo bli Italias øyeblikk - men jeg ser bare for meg en fagott i himmelblå dress... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke være Jan Thomas eller fagperson for å bli litt oppheng i veldig åpenbart løshår. De puppene var heller ikke så ekte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Det er mange som forbinder deg med André Bjerke, sier Linda Eide til Karoline Krüger, og jeg sitter som et spørsmål i sofaen. Her finnes det visst både innspillinger og forestilling som har gått meg hus forbi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi avslutter kvelden med litt bibelkunnskap: Job kalte sin yngste datter Keren-Happuk - dette betyr i følge fotnoten sminkedåsen. :fnise: Jeg føler at jeg har funnet et mulig spørsmål til neste ukes quiz...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest på balkongen under overvåkning i dag :fnise: Sola har lokket nabokatta til (det åpne) vinduet et snau meter fra balkongen, og der har hun (han?) sittet på vindusbrettet og vekslet mellom å følge alle mine bevegelser med grønne argusøyne og å leke med persiennene (fort gjort å bli distrahert...). En dag får jeg besøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går en enorm direktesendt Sondheim-gallakonsert på youtube i natt, med start kl 02 norsk tid. Josh Groban, Lin-Manuel Miranda, Neil Patrick Harris, Lea Salonga, Sutton Foster, Ben Platt - listen med toppnavn er lang. Jeg tror jeg krysser fingrene for at den vil være tilgjengelig å se i ettertid heller enn å sitte oppe, selv om lysten jo er til stede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kan vel ikke nikke gjenkjennende til dette i disse hjemmekontor-tider...

(Jada, jeg skal slutte å surfe på twitter og heller skrive ferdig den mailen jeg holder på med. Snart.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...