Daria Skrevet 25. april 2020 Forfatter #24761 Del Skrevet 25. april 2020 (endret) Etter å ha lest denne tråden om en overpriset og lite attraktiv leilighet i Asker, begynte jeg å lure på hva jeg kunne fått for tilsvarende pris på steder jeg faktisk kunne tenke meg å bo, og sånt havner man for på finn av. Her snakker vi leilighet (og ikke minst innredning) med personlighet - den hadde meg på de innebygde bokhyllene, men jeg liker jo også tanken på en stue hvor det er plass til flygel bokstavelig talt i et hjørne... Endret 25. april 2020 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 Forfatter #24762 Del Skrevet 25. april 2020 Utsikten Jeg kunne jo nesten lært meg å leve med åpen kjøkkenløsning i bytte mot den terrassen... Denne hadde også kunnet funke... Forøvrig er det åpenbart at for 10 mill+ på Frogner er integrert vinskap, walk-in-closet og dusj med regnfall en selvfølge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 Forfatter #24763 Del Skrevet 25. april 2020 Når en leilighet på Tjuvholmen markedsføres med flott utsikt, forventer jeg jo fjordutsyn, ikke panorama over havneanlegget på Filipstad... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 Forfatter #24764 Del Skrevet 25. april 2020 (endret) Panorama over festningen derimot - nå snakker vi (selv om noe støy nok må påregnes...). I det hele tatt - hadde jeg hatt tosifret antall millioner til boligkjøpt, ville sjøutsikt vært høyt på lista. Endret 25. april 2020 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 Forfatter #24765 Del Skrevet 25. april 2020 *benket for ny runde Eurovision-høydepunkter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 Forfatter #24766 Del Skrevet 25. april 2020 MGP-mote på sitt beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 Forfatter #24767 Del Skrevet 25. april 2020 Jeg har allri tilgitt Olsen Brothers at de slo Latvia - den skulle jo ha vunnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 Forfatter #24768 Del Skrevet 25. april 2020 Jeg hadde fortrengt Hellas' mutant-menn og deres leting etter passordet, men nå kommer alt tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 Forfatter #24769 Del Skrevet 25. april 2020 Han har en heklet turkisblå glitterjakke med frynser på ermene? Bare i MGP... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 Forfatter #24770 Del Skrevet 25. april 2020 Cake to bake husker jeg jo - det refrenget var fengende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 Forfatter #24771 Del Skrevet 25. april 2020 De er jo søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 Forfatter #24772 Del Skrevet 25. april 2020 -Du vil ligge med dem for å få dem til å være stille? Ingeborg Heldal er vel litt usikker til Jan Thomas' plan på så mange plan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 Forfatter #24773 Del Skrevet 25. april 2020 Mannen som sang duett med seg selv - hvordan kan man glemme... *varig traumatisert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 Forfatter #24774 Del Skrevet 25. april 2020 Volare måtte jo bli Italias øyeblikk - men jeg ser bare for meg en fagott i himmelblå dress... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 Forfatter #24775 Del Skrevet 25. april 2020 Man trenger ikke være Jan Thomas eller fagperson for å bli litt oppheng i veldig åpenbart løshår. De puppene var heller ikke så ekte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 Forfatter #24776 Del Skrevet 25. april 2020 -Det er mange som forbinder deg med André Bjerke, sier Linda Eide til Karoline Krüger, og jeg sitter som et spørsmål i sofaen. Her finnes det visst både innspillinger og forestilling som har gått meg hus forbi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 Forfatter #24777 Del Skrevet 25. april 2020 Vi avslutter kvelden med litt bibelkunnskap: Job kalte sin yngste datter Keren-Happuk - dette betyr i følge fotnoten sminkedåsen. Jeg føler at jeg har funnet et mulig spørsmål til neste ukes quiz... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. april 2020 Forfatter #24778 Del Skrevet 26. april 2020 Jeg har lest på balkongen under overvåkning i dag Sola har lokket nabokatta til (det åpne) vinduet et snau meter fra balkongen, og der har hun (han?) sittet på vindusbrettet og vekslet mellom å følge alle mine bevegelser med grønne argusøyne og å leke med persiennene (fort gjort å bli distrahert...). En dag får jeg besøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. april 2020 Forfatter #24779 Del Skrevet 26. april 2020 Det går en enorm direktesendt Sondheim-gallakonsert på youtube i natt, med start kl 02 norsk tid. Josh Groban, Lin-Manuel Miranda, Neil Patrick Harris, Lea Salonga, Sutton Foster, Ben Platt - listen med toppnavn er lang. Jeg tror jeg krysser fingrene for at den vil være tilgjengelig å se i ettertid heller enn å sitte oppe, selv om lysten jo er til stede.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. april 2020 Forfatter #24780 Del Skrevet 27. april 2020 Hvem kan vel ikke nikke gjenkjennende til dette i disse hjemmekontor-tider... (Jada, jeg skal slutte å surfe på twitter og heller skrive ferdig den mailen jeg holder på med. Snart.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå