Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du vet du ser på QI når diskusjonstemaet er blåhvalens genitalier...

Det er ikke der de snakker om forklær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette er en annen episode. Derimot har de vært innom vekt og volum på testiklene...

Skrevet

Ah... jeg slo på men da var det ferdig.

Skrevet

Hvordan kan Lykke-Merlot ikke havne i kategorien "navn som kan være til vesentlig ulempe for barnet"? Møt mitt barn Gladfylla? Og av alle ting man kan lære en fireåring for å så å skryte offentlig av hennes eksepsjonelle evner i ettertid, så gikk de for slipsknuter? :klo: Mye merkelige foreldre der ute...

Skrevet

Det finnes mange morsomme navn, i min jobb møter jeg veldig mange. Men Lykke-Merlot har jeg ikke vært borti. :fnise:

Skrevet

Kanskje det finnes søsken?

Silje-Chardonnay

Lilje-Riesling

Otilie-Pinot

:klo:

Skrevet

Ekstase-Guinness?

Vi har noen interessante varianter på jobben her også - noen er bare spesielle i akkurat den kombinasjonen de brukes i, andre er vel strengt tatt ikke navn...

Skrevet

Jeg synes forøvrig at de som får tre fornavn og fire etternavn, gjerne kunne boikottet foreldrene så snart de fikk lov å bestemme selv.

(uten å kaste stein i glasshus... ;) )

Skrevet

Jeg har inntrykk av - basert på min jevnlige omgang med klasselister - at det er vanligere nå å ha fire navn enn to navn.

Skrevet

Sønnen til et vennepar er døpt Veslefrikk. Han ser ut til å ha arvet farens kropp - så han blir nok godt over 2 meter som voksen...

Skrevet

Da ville jeg nok heller døpt ungen Frikk og bruke Veslefrikk som kallenavn. Det som er søtt på en 3-åring er ikke nødvendigvis det på en 40-åring...

Skrevet

Jeg synes det kvalifiserer til litt selvskryt at jeg kom meg rundt Sognsvann i ettermiddag, til tross for at det regnet og at Skravla måtte jobbe. Det var fristende å bare dra rett hjem til sofaen istedet...

Dessuten hadde Meny gjemt én rød Stratos blant alle de blå. Jeg fant, jeg fant :nigo:

Skrevet

Flink pike.

Jeg tok følge med en kollega som skulle omtrent halvveis hjem til meg.... så da ble det tur i regnværet.

Litt hektisk nå pga avslutning av et par prosjekter og sluttrapporter skal skrives. Og en del ting som måtte være ferdig til kl 10 i morgen.

Skrevet (endret)

Jeg advarte jo om at mai er MGP-måned... Ekte 90-tallsklassiker, komplett med intenst blikk, ring i øret og litt hes Jørn Hoel-stemme. Gjenganger hos Siv Stubsveen og Kjærlighet uten grenser, men det skal man vel ikke laste ham for.

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Og nok en retur til det vakre 80-tallet. Hun har jo virkelig flott stemme - da var hun bare 16 år.

Endret av Daria
Skrevet

*nynner med*

:sjenert:

Det er da ingenting å skamme seg over *kan hvert ord*

Skrevet (endret)

Fred og kjærlighet har alltid stått sterkt i MGP-sammenheng. Stort hår også.

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Man kan jo ikke nekte for at grekeren med kombinert tredemølle og musefelle var minneverdig på sitt vis... :fnise:

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Jeg har aldri helt kommet over at Danmarks gamle gubber slo denne - kanskje tidenes søteste MGP-låt...

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...