Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoho:

Jeg har egentlig lagt meg en plan om godteribegrensning fra mandag av, jeg angrer allerede...

Det er aldri for tidlig å angre... :ler:

Lo så høyt av Ross at tøffelen hoppet i buret :rulle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens Trending topic: #MenIWantToCoverInChocolate

#MenIWantToCoverInChocolate Voldemort with dark chocolate, so he could really be the Dark Lord.

#MenIWantToCoverInChocolate Piers Morgan: then I'd bung him in the fridge, until the chocolate sets in his nostrils/throat.

#MenIWantToCoverInChocolate Augustus Gloop. Oh wait that's already been taken care of.

Myself, so I can snap bits of chocolate off me and eat them, wherever I go. #MenIWantToCoverInChocolate

#MenIWantToCoverInChocolate hey ladies, the dudes you mention will suffocate and die if covered in chocolate!

:rulle:

Skrevet

Pre-MGP-sendingene er jo i gang på Svt :hoppe: Og Thomas er fortsatt med :strix:

Skrevet

Belgia er ikke veldig nyskapende, men ørene blør ikke, og det er jo en god ting.

Skrevet

Blit litt distrahert av Finlands barbeinte danser og av lett-overgrodd-av-grønske-kjolene til både sangerinne og danser. Hun synger på finlandssvenska -svalt og vakkert og ørlite kjedelig.

Skrevet

...og det var de to jeg rakk å få med før programmet var slutt :sur:

Skrevet

Dagens Trending topic: #MenIWantToCoverInChocolate

#MenIWantToCoverInChocolate Voldemort with dark chocolate, so he could really be the Dark Lord.

#MenIWantToCoverInChocolate Piers Morgan: then I'd bung him in the fridge, until the chocolate sets in his nostrils/throat.

#MenIWantToCoverInChocolate Augustus Gloop. Oh wait that's already been taken care of.

Myself, so I can snap bits of chocolate off me and eat them, wherever I go. #MenIWantToCoverInChocolate

#MenIWantToCoverInChocolate hey ladies, the dudes you mention will suffocate and die if covered in chocolate!

:rulle:

:hoho:

Skrevet

Mandag nå igjen? Virkelig?

Verdens bokdag i dag, jeg skal feire med å begynne på den nye boka til Märtha Tikkanen, Emma och Uno, som jeg plukket opp på Pocket Shop i Stockholm fredag. Men jeg bør vel jobbe noen timer først...

Samppa Lajunens bursdag i dag også, forresten -alt man husker av unyttig informasjon... :fnise:

Skrevet

Du vet du er inne på en nerdeside når pop-up-reklamen er for en Star Trek Enterprise Pizza Cutter :rulle:

Skrevet

Du skal ikke på boksalg på Deichman da?

Skrevet

Med tanke på at bokhylla er fullere enn lommeboka for tiden, tror jeg det er lurt å la det være...

Skrevet

Dumpet ned i sofaen for en ny dose MGP-forberedelser, men det begynner jo ikke før om en time. Da rekker jeg jo egentlig å ta oppvasken først...

Skrevet

Ny time, nytt forsøk -nå er Thomas, Måns & co på plass :hoppe: Og ja, oppvasken er tatt :opplyser:

Ble forresten stående i dusjen og lure hardt og lenge på hvem som egentlig representerer Norge i MGp i år... Kom til slutt på at det er Tooji(?), men jeg tror ikke jeg har hørt låta ennå...

Skrevet

Blir såpass distrahert av Israels sirkusvideo (trapesartister! stripete tights!) at musikken kommer litt i bakgrunnen. På grensen mellom glad og morsom og slitsom og masete, jeg får ikke helt bestemt meg for hvor den lander

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...