Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
:hoppe: Og jeg skal være med!
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har bladd og snufset meg gjennom billedboka fra 22.juli. Lurer på om den noen gang ikke lenger vil føles så vanvittig absurd og uvirkelig? Og når jeg, som ikke var personlig rammet, fortsatt ikke kan lese om det og se bilder uten at gråten presser seg på, hvor grusomt må det ikke være for alle som var direkte involvert.

:hjerte: Oslo :hjerte:

Endret av Daria
Skrevet

:hoppe: Og jeg skal være med!

Det var nytt for meg :fnise:

Skrevet

Skjønner så godt hva du mener. :(:hjerte: Det er så hjerteskjærende.

Skjønner dog ikke hva du mener om at det er nytt for deg at jeg er med på tur. :snurt:

Skrevet (endret)

:ler:

Storbyturen blir sikkert veldig bra. :hoppe:

22 juli sitter godt i enda ja. :(

Endret av loffen
Skrevet

Jeg skjønner vi lever i forskjellige verdener når vi sitter i lunsjen og prater om turen, og jeg begynner å snakke om stedet hotellet ligger, hvor langt det er å gå til sentrum osv. Alle lurer på om jeg har vært der før, jeg svarer "Wikipeida og Google Maps"...

Skrevet

Er Wikipeida noe nytt eller? :filer:

Skrevet

God tur! Kos deg. :klem:

Skrevet

:Gjesp:

Slitsomt å være på tur... Tett program og mye som skjedde både sosialt og faglig, men det jeg blir mest slitren av er egentlig å ha folk rundt meg, å "måtte" være sosial og at alt skal skje i gruppe hele tiden. I går tror jeg at jeg hadde 5 minutter for meg selv hele dagen. Mulig jeg investerer i enkeltrom neste gang *vant til å bo alene* :fnise:

Men forøvrig var alle enige om at det hadde vært en fin tur :jepp:

Skrevet

Skjønner godt at det er slitsomt med folk rundt deg hele tiden. :Nikke:

Skrevet

Seriestart! :hoppe:

Men kunne ikke TV2 sendt en reporter som var ferdig med stemmeskiftet til Nadderud?

Skrevet

Enga ligger under -det er aldri trist :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...