Gjest gjest Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Jeg kom bare plutselig til å lure på noe som jeg strengt tatt kan spørre blodbanken om neste gang jeg gir blod; har det noe betydning om man er av type - eller +? Jeg er f.eks O- (tror jeg) kan jeg og en O+ (hvis det finnes) "gi blod" til samme personen?
fink Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jeg kom bare plutselig til å lure på noe som jeg strengt tatt kan spørre blodbanken om neste gang jeg gir blod; har det noe betydning om man er av type - eller +? Jeg er f.eks O- (tror jeg) kan jeg og en O+ (hvis det finnes) "gi blod" til samme personen? Her kan du lese litt mer om blodtyper: http://www.blodbanken-oslo.no/fakta/blodtype.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå