Gå til innhold

Blodtyper


Fremhevede innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Jeg kom bare plutselig til å lure på noe som jeg strengt tatt kan spørre blodbanken om neste gang jeg gir blod; har det noe betydning om man er av type - eller +? Jeg er f.eks O- (tror jeg) kan jeg og en O+ (hvis det finnes) "gi blod" til samme personen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom bare plutselig til å lure på noe som jeg strengt tatt kan spørre blodbanken om neste gang jeg gir blod; har det noe betydning om man er av type - eller +? Jeg er f.eks O- (tror jeg) kan jeg og en O+ (hvis det finnes) "gi blod" til samme personen?

Her kan du lese litt mer om blodtyper:

http://www.blodbanken-oslo.no/fakta/blodtype.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...