Riskrem Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Er det noen som vet hvor lang tid IKEA-bussen bruker fra sentrum til Furuset (Oslo altså...)? Har aldri tatt den før, og det står ingenting på sidene deres
Colargol Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Er det noen som vet hvor lang tid IKEA-bussen bruker fra sentrum til Furuset (Oslo altså...)? Har aldri tatt den før, og det står ingenting på sidene deres Joda, det står rutetabell der og ut i fra den så ser man hvor lang tid den ca. bruker. Ikea bussen Altså ca. 30min til Slependen og ca. 50min til Furuset. Har tatt den selv mange ganger og det stemmer bra med hva jeg tenkte før jeg sjekka!
juliane Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Neinei, det tar da ikke 50 minutter å kjøre fra sentrum til Furuset! Ca 15 minutter tar det.
Colargol Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 (endret) Haha, beklager, det var vel det jeg egentlig mente også (tross alt jeg VET bedre) -som du ser av klokkeslettet så hadde jeg enda ikke gått å lagt meg, satt oppe å jobba og var liiit trøtt! Sorry igjen! Endret 18. mars 2010 av Colargol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå