Gå til innhold

sjokkert over Farmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

herlighet,blir helt sjokkert over Silje i Farmen jeg,en ting er å være taktisk, noe annet er å lyve folk rett opp i ansiktet uten å blunke, et meget ufordelaktig trekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_elli_*

det er i slike forhold folks egentlige egenskaper kommer fram; under harde forhold, med lite mat og ingen mulighet til å komme seg unna. Hun Silje viser at hun ikke skyr noem midler for å få det som det vil, hun ljuger, manipulerer og er strålende fornøyd med det, skummel jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må slutte å se på inntil hun evt. går ut jeg, blir helt lei meg

Er det klippet veldig dramatisk eller? Har nesten problemer med å skjønne at det går an å ljuge så gjennomført og kaldt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper så virkelig at Silje ryker snart alså, kjenner jeg blir så irritert av hun at jeg nesten ikke vil se på farmen lenger..Håper så inderlig at Tone vinner kampen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har virkelig ikke sansen for Silje. Jeg liker best Tone Gudrun! Tror ikke hun velger Karin, for på klippet for neste episode sitter Karin på benken der det skal være tvekamp. Så jeg tror ikke Karin blir valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er klippet gjennomført dramatisk! Og selvfølgelig har TV2 klippet dette akkurat slik de selv vil. Det er masse masse vi ikke får se på tv. Silje har blitt fremstilt veldig ensidig, hun er absolutt ikke slik i virkeligheten. Tone og Silje er gode venner i dag, se gjerne denne linken om hva Tone selv mener skjedde der inne. http://www.seher.no/838176/tone-gudrun-ble-valgt-til-forstekjempe-i-farmen

Jeg er overrasket over hvor fort dere dømmer folk dere ikke kjenner i det heletatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg blir litt kvalm over Siljes spill. At hun kan lyve folk opp i trynet sånn.. Hadde håpet på at planene hennes ville så feil men Tone var dum nok til å tro på Siljes løgner! Tror Karin vil velge Tone som storbonde. Håper det. Og kanskje Tone får tatt hevn på Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ihvertfall ikke vært komfortabel med å jobbe sammen med en kolega etter å ha sett dem fremstil slik som Silje blir på Farmen nå. Jeg hadde aldri stolt på det hun sier igjen, og konstant lurt på hva hun sier til andre om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...