Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei,

Jeg har nokså lange dunhår på magen,og mange av dem. De dekker hele magen. Har aldri lagt merke til dem før. Hva skal jeg gjøre med dem? Har to sorte under navlen, mens resten av magen er dekket av dun. Jeg er redd for å bli som en apekatt.

Er det noen som har ligende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Slapp av, dette er heilt normalt. Mennesket har dunhår på heile kroppen unntatt på slimhinnene, inni hendene og under føttene. Viss det plagar deg, så fjern dei to svarte med pinsett, og la det stå til.

Gjest Gjest
Skrevet

Men er det sånn at dere kan se dunhårene deres, selv når ikke solen lyser på dem? Jeg føler meg som om jeg hår fått sånn dunhår som veldig tynne mennesker har, selv om jeg er normalvektig. Jeg ser mine hår i sofaen hjemme i stua, der det ikke er sollys

Skrevet

Jeg har masse lange, hvite dun i korsryggen, og hadde skikkelig komplekser for dem før, men mannen min legger knapt merke til det, og da jeg spurte ham om det en gang, sa han at det bare var koselig med myke dunhår her og der.

Alle har dun, noen mer og noen mindre. Helt normalt :)

Hvis det kommer noen mørke hår og man synes det er skjemmende, så er det bare å nappe dem bort, men for all del ikke bruk barberhøvel!!

Gjest Gjest
Skrevet

Takk, det er bare så ekkelt npr man først ser noe. Men er jo midt i 20 årene, så det er vel på tide at kroppen endrer seg litt. Harekstremt noia for hårvekst, så er kanskje ekstra observant også.

Gjest Gjest
Skrevet

For å være ærlig synes jeg det er sprøtt at du ikke har lagt merke til dette tidligere. Det er normalt å hår på fingre, hender, armer, ben, på magen, i ansiktet osv.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, har sett på fingre, aniskt, ben etc. men ALDRI på magen. Gruer meg virkelig til å gå i bikini til sommeren. Snakket nettopp i tlf med min venninne,og hun hadde ikke dunhår på magen,

Skrevet

Jeg har også dunhår, både på mage og rygg. Har vært plaget av dette lenge, og har derfor vært veldig observant på andre hvordan de faktisk ser ut. Det er mange som ikke har noe, mens andre har en del, dette er helt normalt. Det at jeg har lagt merke til at veldig mange andre også har det, har gitt meg et mer avslapper forhold til det også, så ikke tenk for mye på det. Henger man seg veldig opp i det ser man det mer enn noen som ikke tenker så veldig over det også! :)

Skrevet

Hei,

Jeg har nokså lange dunhår på magen,og mange av dem. De dekker hele magen. Har aldri lagt merke til dem før. Hva skal jeg gjøre med dem? Har to sorte under navlen, mens resten av magen er dekket av dun. Jeg er redd for å bli som en apekatt.

Er det noen som har ligende erfaringer?

Regner med du er jente, hvis ikke kan jeg trøste deg med at jeg er mann og har hår overalt hvor man kan ha hår bortsett fra midt oppe på hodet. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...