Gå til innhold

*Minervas* Journey


*Minerva*

Anbefalte innlegg

Hei alle prøvere!!!

Jeg føyer meg inn i rekkene som iherdig prøver, og vil dele tanker og erfaringer med andre flotte damer i samme situasjon.

Lang histore fortalt kort, vi er et samboerpar på 25 og 27 år, etablert med hus, stasjonsvogn og det som hører til:)

Vi ble foreldre til Engelen Amund for snart 2 år siden som ble født for tidlig. Etter det har dagene ikke vært det samme og vi har prøvd iherdig for å bli gravide...Ingenting virker, enn så lenge.

Håpet er der og heldigvis for at vi har en forståelsesfull lege som nå har satt meg på pergotime kur og mannen står for tur får å avlevere sitt:P

Er på dag.2. med Pergo og føler meg som jeg tror de gjør i overgangsalderen, med svettetokter ut av en annen verden.

Hilser bare på i dag, så skravles vi mer etterhvert:)

Ha en flott kveld:)

*Minerva*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 4 med Pergo snart forbi og siste dagen er imorgen.

Gleder meg til å bli kvitt svettetoktene:P Hadde en del stikking i livmor/eggestokker i går som var litt ubehagelige, men ikke noe uoverkommelig:)

Så nå er det bare å krysse fingrene for at det blir en spire eller to som fester seg i løpet av noen uker...

*spennende*

Vil ønske alle ei riktig GOD HELG!! Kos dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

:fise: blåser liv i dagboka de ;)

(fisesmiley i mangel på en blåsesmiley)

Tenk i dag begynner et nytt kapitel i livet deres - brevet er sendt og nå skjer det endelig ting :strix:

Krysser fingrer og tær for kort ventetid :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå er jeg skikkelig spent:) Håper tiden går fort til vi får komme inn på st.olavs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Jeg sladrer litt jeg ;)

I dag er Minerva og Minervamannen på St.Olav til samtale og ultralyd.

De er endelig i gang, noe jeg unner de mer enn noe annet her i verden. Skal se at det kommer en liten i løpet av 2011 nå :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oi her har det vært stille som i graven:P

Starter på Hormonkur på tirsdag med ul i midten av august og da uttak og innsetting....Krysse alt jeg har for at det går bra første gangen.

Kjenner jeg er såpass innstillt på at det skal klaffe med en gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...