Gjest green tea Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Dette stinker. Jeg har led smerter som flyter seg. Vont i bruste Hvit belegg på tungen Andpusten får ingen ting. Konstant trøtt. Klør neden til. Spyr nesten hver dag.
RedRobbin Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Dette stinker. Jeg har led smerter som flyter seg. Vont i bruste Hvit belegg på tungen Andpusten får ingen ting. Konstant trøtt. Klør neden til. Spyr nesten hver dag. Kanskje greit å ta en tur til legen??
Gjest Emera Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Dette minner vel litt om det noe omstridte candidasyndromet. Men gå til lege, ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå