Gå til innhold

Fra Diane til Minipiller


Fremhevede innlegg

Gjest eks kvisetryne
Skrevet

Jeg er en jente på 25 år.Jeg har slitet med akne siden jeg var 17 år,fikk da resept på diane av legen.Dette hjalp veldig,har helt fin hud nå.Understreker at jeg forsatt går på Diane.Jeg har vært av å på den tiden siden urenhetene kom tilbake da jeg slutta.

Jeg har gått på det lenge nå,så jeg er livredd for blodpropp.Man skal ikke bruke diane over lang tid.

Jeg vil slutte med diane og helles begynne på minipiller(bedre).Jeg er i ett forhold så må bruke noe.

Jeg er så usikker hva jeg skal gjøre,orker bare ikke gå gjennom kvisehelvete igjen.Har noen tips om dette noen som fikk aknene tilbake etter at dere slutta med diane?

Jeg er jo 25 da bør vel hormonene ha roet seg ned??

Håper på svar trenger det virkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 22, byttet over fra Diane til Loette for fire-fem måneder siden. Overgangsperioden var et helvete, med blødninger i en måned, men jeg har kommet unna humørsvingningene jeg fikk av Diane. Varige effekter er littegrann mindre pupper, og litt kviser, men ikke mer enn jeg kan leve med hvis det ikke blir verre.

Jeg pleide å ha hele panna full av kviser pluss litt i resten av ansiktet. Etter å ha vært helt kvisefri i flere år pga Diane, har jeg nå konstant fem-seks små kviser i hårfestet. Irriterende, men det synes ikke siden jeg har pannelugg.

Jeg er altså foreløpig fornøyd, men hadde glatt gått tilbake til Diane hvis det ikke var for humørsvingningene de ga meg.

Skrevet

Jeg er en jente på 25 år.Jeg har slitet med akne siden jeg var 17 år,fikk da resept på diane av legen.Dette hjalp veldig,har helt fin hud nå.Understreker at jeg forsatt går på Diane.Jeg har vært av å på den tiden siden urenhetene kom tilbake da jeg slutta.

Jeg har gått på det lenge nå,så jeg er livredd for blodpropp.Man skal ikke bruke diane over lang tid.

Jeg vil slutte med diane og helles begynne på minipiller(bedre).Jeg er i ett forhold så må bruke noe.

Jeg er så usikker hva jeg skal gjøre,orker bare ikke gå gjennom kvisehelvete igjen.Har noen tips om dette noen som fikk aknene tilbake etter at dere slutta med diane?

Jeg er jo 25 da bør vel hormonene ha roet seg ned??

Håper på svar trenger det virkelig.

Vet ikke helt angående kvisene, men du skal ikke være redd for risiko for blodpropp, den risikoen er der for alle p-piller...men dette er vel 1 blant 1000 kvinner eller kanskje mer, og det må vel ligge litt i familien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...