Gå til innhold

Se hva NHL-nissen kom med...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

O'takk Gud for nettshopping!

Jeg er str. 35 i sandaler, noe som er umulig og finne her i fedrelandet. Dessuten er utvalget stusselig. Og så fant jeg disse, fy fader, de var bare grisefine på. :rødme:

Nå står det nudler på menyen en stund, men jeg er lykkelig! Og skoene skal få ligge på puta mi i natt. Min mann vet jeg er skogal, men etter dette kommer han nok til å bestille time hos legen. :fnise:

http://www.mytheresa.com/shop/PYTHON-OPTIC...CKS-p-6615.html

Sorry altså, men gen-feil er det lite å få gjort med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De var da ikke så dyre de da. Jeg har svært få sko som koster under 1500,- for jeg er ganske bestemt på at sko skal være kvalitet, spesielt pensko.

De var lekre, ja! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
De var da ikke så dyre de da. Jeg har svært få sko som koster under 1500,- for jeg er ganske bestemt på at sko skal være kvalitet, spesielt pensko.

De var lekre, ja! :rødme:

Det er sant at det ikke er ofte at jeg kjøper sko til under 1500 jeg heller. Men nå var jo disse på salg og hadde kostet 340. Sånn omtrent der går smertegrensen min når det gjelder sko.

Men jeg har også et par andre ting under veis, venter bl.a. på et par støvler fra Hunters nye kolleksjon. Det kan bli fullt i senga etter hvert serru! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritfine! :)

Hadde vel ikke fått halve foten nedi jeg da med str 41.

Vet alt om skodille forresten! Sambo tror jeg er sprø!

Har ofte sovnet i senga med siste nyervervelse på føttene.

Han har nok litt skofetisj han også for enkelte ganger blir han fryktelig kjelen hvis jeg har på meg "de rette"! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...