Antoinette Skrevet 21. mars 2010 #21 Skrevet 21. mars 2010 Og jeg vil gjerne legge til at dere som klipper klørne selv også må skaffe en skikkelig klotang med gummihåndtak så den ikke glipper.
Gjest yojo Skrevet 21. mars 2010 #22 Skrevet 21. mars 2010 Og jeg vil gjerne legge til at dere som klipper klørne selv også må skaffe en skikkelig klotang med gummihåndtak så den ikke glipper. Det har jeg
papirlommetørkle Skrevet 22. mars 2010 #23 Skrevet 22. mars 2010 er en video av hvordan du kan trene på kloklipping.
fink Skrevet 22. mars 2010 #24 Skrevet 22. mars 2010 Har samme problem med min hund. Den veier bare 7 kg, men det er utrolig mye krefter i den lille kroppen når det gjelder. Jeg leverer ham rett og slett til en salong. Når det kun er snakk om kloklipp kan man komme uanmeldt, og det koster 40 kr, noe jeg synes det er verd!
Gjest yojo Skrevet 22. mars 2010 #25 Skrevet 22. mars 2010 Har samme problem med min hund. Den veier bare 7 kg, men det er utrolig mye krefter i den lille kroppen når det gjelder. Jeg leverer ham rett og slett til en salong. Når det kun er snakk om kloklipp kan man komme uanmeldt, og det koster 40 kr, noe jeg synes det er verd! Koster det ikke mer enn 40 kr? Vet ikke om det er en slik salong i nærheten hvor jeg bor Har tenkt på dyrlege, men der blir det vel veldig dyrt? Noen som vet hva det koster?
fink Skrevet 22. mars 2010 #26 Skrevet 22. mars 2010 Koster det ikke mer enn 40 kr? Vet ikke om det er en slik salong i nærheten hvor jeg bor Har tenkt på dyrlege, men der blir det vel veldig dyrt? Noen som vet hva det koster? Du kan sikkert søke på nett for å finne salonger som tilbyr dette, men kommer vel an på hvor du bor. Ja, dyrlege blir nok i dyreste laget, så jeg er storfornøyd med min ordning;)
Gjest yojo Skrevet 23. mars 2010 #27 Skrevet 23. mars 2010 Du kan sikkert søke på nett for å finne salonger som tilbyr dette, men kommer vel an på hvor du bor. Ja, dyrlege blir nok i dyreste laget, så jeg er storfornøyd med min ordning;) Det skal jeg sjekke opp, takk for tipset
Gjest yojo Skrevet 23. mars 2010 #28 Skrevet 23. mars 2010 Tror jeg har funnet en måte å "lure" henne på Det er den saksen hun blir redd for, når jeg kommer med en annen saks går det bedre !
ringblomst Skrevet 28. mars 2010 #29 Skrevet 28. mars 2010 Vi har klippet klør hver uke siden vi fikk han, og har prøvd litt forskjellige fremgangsmåter. Det som fungerer best for oss er kos og godbiter. Jeg synes det er lettest at mannen min har han på rygg på sitt fang, jeg tar poten og klipper. For hver klo som er klippet ferdig får han en godbit. Han stritter litt i mot til tider, så det er viktig å holde poten godt i hånden min, så det ikke blir noen skader.
Gjest Raggy Skrevet 28. mars 2010 #30 Skrevet 28. mars 2010 Ingen av mine hunder vil egentlig klippe neglene, men jeg bestemmer at det skal gjøres og ferdig med det. Viktig å være bestemt og sikker på seg selv, da går det bra.
Gjest Huffsa Skrevet 28. mars 2010 #31 Skrevet 28. mars 2010 Har aldri hatt noen problemer med kloklipp, og har aldri gitt go-biter under klippinga. Har gjort det uten noe dilldall og fanteri siden jeg fikk han, og klipper jeg feil, fortsetter jeg uten noe oppstyr. Klipper negler som om det er det mest normale i hele verden, noe det er. Og han får ikke belønning for å gjøre ting som er normalt Jeg driter i om han ikke vil klippe neglene, for de skal klippes, og det vet han. Og han vet at han har ingenting han skulle ha sagt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå