Gjest Gjest-26 Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Hei, jeg lurer veldig på dette, kommer mensen alltid 14 dager etter EL? Sluttet på p-pillen (Loette) for over 1 mnd siden og ikke hatt mensen, men hadde positiv EL test for 15 dager siden (så syklusen er visst lang..). Vil jeg da få mensen innen 2-3 dager? Takk for svar!
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Hei, jeg lurer veldig på dette, kommer mensen alltid 14 dager etter EL? Sluttet på p-pillen (Loette) for over 1 mnd siden og ikke hatt mensen, men hadde positiv EL test for 15 dager siden (så syklusen er visst lang..). Vil jeg da få mensen innen 2-3 dager? Takk for svar! Syklusen er individuell, mange har EL på dag 14 - men det er normalt å ha EL på dag 11-18. Men du har nok mensen rundt hjørnet nå. Husk at EL-test slår ut flere dager i perioden du har EL, ikke bare en dag. Sterkere og svakere selvsagt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå