Gå til innhold

Mensen ALLTID 14 dager etter EL?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest-26
Skrevet

Hei, jeg lurer veldig på dette, kommer mensen alltid 14 dager etter EL? Sluttet på p-pillen (Loette) for over 1 mnd siden og ikke hatt mensen, men hadde positiv EL test for 15 dager siden (så syklusen er visst lang..). Vil jeg da få mensen innen 2-3 dager?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei, jeg lurer veldig på dette, kommer mensen alltid 14 dager etter EL? Sluttet på p-pillen (Loette) for over 1 mnd siden og ikke hatt mensen, men hadde positiv EL test for 15 dager siden (så syklusen er visst lang..). Vil jeg da få mensen innen 2-3 dager?

Takk for svar!

Syklusen er individuell, mange har EL på dag 14 - men det er normalt å ha EL på dag 11-18.

Men du har nok mensen rundt hjørnet nå. Husk at EL-test slår ut flere dager i perioden du har EL, ikke bare en dag. Sterkere og svakere selvsagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...