FrkHøne Skrevet 9. november 2010 #81 Del Skrevet 9. november 2010 Tror jeg var først ute Litt treg å skrive her da.. Vi fikk ei nydelig jente 23.Oktober, akkurat 3 uker før termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenshi Skrevet 9. november 2010 #82 Del Skrevet 9. november 2010 Takk Gratulerer Kjekt å få før termin. Blir sånn suprise i ventetiden som er så alt for lang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 10. november 2010 #83 Del Skrevet 10. november 2010 Gratulerer til både FrkHøne og Tenshi med hver sin jente Foreløpig 3 jenter her. Småen her virker til å la vente på seg. Vokser seg stor og sterk. Om det er en gutt så bli det tydeligvis masse gutteklær til oss i denne jenteklubben her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenshi Skrevet 10. november 2010 #84 Del Skrevet 10. november 2010 Takk for det :rødme: Håper den lille kommer ut snart så vi får vite hva det blir Synes nok det er deilig å ligge i mamma sin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 10. november 2010 #85 Del Skrevet 10. november 2010 Tror jeg var først ute Litt treg å skrive her da.. Vi fikk ei nydelig jente 23.Oktober, akkurat 3 uker før termin Jammen, da havner du jo i september/oktober-klubben Gratulerer så mye med jenta! Her går jeg bare å venter... Har ikke termin for om halvannen uke, men krysser fingrene for at det skjer før den tid. Det eneste er at jeg er usikker på om jeg kommer til å merke det når fødselen starter? Var dere i tvil? Eller var alt bare helt klart at det er nå det starter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 10. november 2010 #86 Del Skrevet 10. november 2010 Gratulerer til dere som har født! Jeg skjønner at man blir utålmodig av å gå og vente, men jeg håper i alle fall å gå til termin. Jeg gleder meg til å ha tre uker uten jobb før babyen kommer. Og jeg ønsker ikke å miste permisjonsuker! Men selvsagt blir man lei av å vente, lei av å ikke vite når det skjer og lei av å være kjempestor. (Jeg sitter her med halsbrann og ser selvsagt fram til at det skal være et tilbakelagt stadium) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 13. november 2010 #87 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg var sykemeldt noen uker før permisjonsstart, så nå er jeg egentlig litt lei... Men, jeg håper det ikke er lenge igjen nå, selv om det er noen dager igjen til termin. Samtidig er det bedre nå, for jeg er ikke så gåen som jeg var for en måneds tid siden. Greit nok at bekkenet er litt verre, men det er gjerne bare startproblemer... Halsbrannen min er bare der innimellom, og det er utrolig deilig!! Ellers så er jeg så optimistisk angående det meste at jeg tror de plagene man eventuelt har vil forsvinne i samme sekund som tøtta ankommer verden... Lykke til jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyL Skrevet 13. november 2010 #88 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg har ikke termin før i slutten av april, men måtte bare inn her og skrive når jeg så emnet. Jeg er nemlig SÅ UTROLIG MISUNNLIG på dere!! :gjeiper: Greier nesten ikke å vente 5 mnd til.. Dere får jo i tillegg verdens beste julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 13. november 2010 #89 Del Skrevet 13. november 2010 Bare vent, plutselig sitter du der og har noen uker igjen til termin og kan ikke fatte hvordan svangerskapet kunnet gå så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 20. november 2010 #90 Del Skrevet 20. november 2010 Har ikke fått med meg at det blei litt liv her inne igjen jeg Gratulerer så masse til dere som allerede har født!! Nå er det ikke lenge til alle er ferdige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 23. november 2010 #91 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg fikk lillejenta den 14. november. Vi koser oss hjemme, hun sover og spiser og virker ellers fornøyd Storesøster er kjempestolt og vil gjerne holde og være med på bleiebytte. Men hun er nok litt sjalu også, for hun har begynt å havne i senga vår på natta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 23. november 2010 #92 Del Skrevet 23. november 2010 Gratulerer så mye lovebird! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 23. november 2010 #93 Del Skrevet 23. november 2010 Gratulerer Lovebird Det ble en farsdagsgave her også. Gutten vår kom litt ut på kvelden 14. november. 11 dager over termin. Veldig ferdig og godt rustet for livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 23. november 2010 #94 Del Skrevet 23. november 2010 Takk! Gratulerer med farsdagsgaven til deg også Redlady! Håper det går bra med dere. Krysser fingrene for at det er din tur snart O'hara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 23. november 2010 #95 Del Skrevet 23. november 2010 Heh, mannen siktet seg inn på farsdagen han og, men slik gikk det altså ikke... Her var det termin i går, så jeg kan enda gå en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 23. november 2010 #96 Del Skrevet 23. november 2010 Gratulerer til dere som har født! Jeg teller ned til permisjon, og gleder meg til å ha fri (forhåpentlig noen uker). Grugleder meg til babyen kommer, for livet er veldig fint nå med bare ett barn. Men det skal selvsagt bli godt å slippe den store magen, kynnerne, halsbrannen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenshi Skrevet 25. november 2010 #97 Del Skrevet 25. november 2010 Gratulerer så masse til dere som har født siden jeg var her sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 2. desember 2010 #98 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvordan går det med dere, damer? Har det blitt noen flere barn? Hvordan har dere det? Jeg teller ned til permisjonen skal begynne, og håper å få noen fine desemberuker før babyen vil ut. Men jeg kjenner også at jeg begynner å bli ganske klar for å føde. Det er tungt med denne store magen! Og det er jo ganske spennende at babyen snart skal bli en del av familiens hverdag, jeg lurer veldig på hvordan det kommer til å bli. Det jeg lurer mest på er om jeg kommer til å glede meg over å ha en liten baby, eller om jeg kommer til å synes det er mest stress. Første gang tok jeg alt med ro, men det var jo mye stress likevel. Husker hvor vanskelig det var å finne tid til å vaske håret... Jeg bekymret meg ikke for noen ting, men ble likevel litt ulykkelig av søvnmangelen og det å ikke ha et normalt jobbliv/sosialt liv. Lurer på om det blir likt denne gang... Hvordan har dere det? Hva tenker dere på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 2. desember 2010 #99 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg er på overtid, hadde termin den 22., så nå er jeg passe lei... Skal inn på sykehuset på lørdag, og håper jeg får bli satt igang da. Iril fikk en gutt i dag morges! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 2. desember 2010 #100 Del Skrevet 2. desember 2010 OI, fikk Iril en gutt - jeg trodde hun ventet jente!? Uansett, veldig hyggelig - gratulerer til Iril Kjedelig å gå så lenge over tiden. Lykke til med de siste dagene, O'hara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå