Gå til innhold

Terminliste nov/des 2010


Prada

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er litt for ivrig til å klare å holde meg fra å kjøpe inn ting nå. Mye er jo ting som vi kunne ventet med. Men synest det er gøy. Bodyer og sånn er mesteparten ting på tilbud. små søte ting vi har komt over! :)

Vi arver endel klær så det er ikke noe vi tenker så veldig mye på heller.

Kommer jo bare flere og flere jenter her! :) Synest navn er vanskelig å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Er det fortsatt liv i denne tråden? Jeg har vært utrolig lite aktiv her, så jeg skal vel ikke klage :)

Hadde vært morsomt å hørt mer fra dere nå, når det begynner å nærme seg...

Jeg kjenner at jeg har begynt å telle ned til permisjon, men jobber fortsatt 100 %, og håper det kan holde helt ut. Får av og til litt panikk av tanken på at det skal komme en helt skikkelig baby om ikke så lenge, men stort sett takler jeg det fint. Hvordan er det med dere?

Jeg venter forresten også jente - skjønner at det er veldig "in"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært lite aktivitet her ja :)

Jeg har noen dager igjen til permisjonsstart. Har jobbet 100% frem til uke 35, nå jobber jeg 50%.

Har ei lita ei som nylig har fylt 2 år fra før, så er spent på hvordan det skal gå med to småfrøkener. Kommer nok til å bli travelt i begynnelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei lita ei som nylig har fylt 2 år fra før, så er spent på hvordan det skal gå med to småfrøkener. Kommer nok til å bli travelt i begynnelsen :)

Samme som hos oss! Jeg er veldig spent, både på hvordan jeg skal reagere på to som krever sitt, og hvordan storesøster skal takle den nye situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært 100% sykemldt ganske lenge alt, og er veldig klar for å føde snart. Lei av å ligge alene hjemme hele dagen. Mulig jeg angrer når babyen kommer og stresset starter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skikkelig lei nå å gleder meg til lille jenta kommer. Men kjenner jeg begynner å grue meg litt til fødselen. Er førstegangs. Men tror det vil gå bra. Har vært frisk og fin frem til for en uke siden. Da kom bekkenløsning. Så nå har jeg skikkelig vondt får ikke sove lenger. Så håper tiden går fort ^^, Magen min er heldigvis ikke så veeldig stor. Jordmor sier jenta ligger godt inni ryggen.

Er spent på å se hvem som skriver om fødselen først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom bekkenløsningsplagene helt plutselig, Tenshi? Godt at det ikke er så lenge igjen!

Jeg kjenner det litt i bekkenet, men heldigvis går det ikke ut over nattesøvnen (selv om den har blitt dårligere pga at magen er så stor, og at babyen vekker meg med sparkingen). Alt i alt er jeg i super form, og det hadde jo vært fantastisk om det holder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom litt akutt synst jeg :s Men hadde litt vondt i ryggen, men plutselig stålte det ned i beina og jeg sliter i trapper. Ja, overlever nok siste ukene ^^,

Ja, er ikke like lett å sove med en sprellendes baby i magen. Har jeg merket lenger også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oh! Kom ikke opp hos meg at det var blitt litt mer liv her inne igjen :)

Hadde første permisjonsdag i går jeg, og synes det er litt rart å gå her og vente uten å helt vite hva det er jeg venter på...

Uansett, det blir nok spennende alt sammen, det er vårt første, og som mange andre her venter også vi ei jente :)

Noen andre som sliter mye med pusten? Jeg har nesten konstant ett trykk på brystkassen, selv når jeg sitter, og det er litt ubehagelig å føle at man ikke greier å puste. Vet ikke om det er vanlig eller ikke? :vetikke:

Hvem er det som, på papiret, er førs ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redlady er vel først ute, termin i går.

Men jeg har ikke noe i mot å være først jeg heller, er veldig klar nå! ;)

Ang pusten så er det veldig vanlig. Jeg hadde det sånn med første helt fram til fødsel. Ordentlig ubehagelig. Husker at når de tok vannet så var det første jeg teng tenkte - yesss, nå kan jeg endelig puste igjen!

Denne gangen har babyen sunket ned og festet seg for et par uker siden, og da forsvant det værste trykket mot lungene. Veldig deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar jeg og... :sukk:

Og tror ikke jeg kommer til å gå over tiden hvertfall.. Men, hvem vet?

Tøtta har ligget langt nede lenge, men det har ikke hjulpet på pusten. Litt på halsbrannen da, for den er ikke så konstant som den var før, men mer intens...

Krysser fingrene for at de kommer snart! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her merket jeg forskjell på bekkenet nå som hodet er festet, ble mye bedre med en gang. Var hos jordmor idag, og hodet var langt nede i bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende at dere er kommet så langt!

Jeg har også problemer med pusten noen ganger, men ikke så ille som jeg regner med at det kommer til å bli. Husker at jeg ikke klarte å sove liggende mot slutten forrige gang - måtte sitte. Heldigvis har jeg bare moderat halsbrann og bittelitt vondt i bekkenet, så jeg føler meg veldig heldig. Merker at jeg blir akutt trøtt noen ganger, men det kan man leve med. Hm, dette minner meg om at jeg bør gå til køys.

Lykke til med innspurten, dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med prinsessen, Prada!

Først ute med termin, men jeg venter fortsatt jeg... Trodde jeg kom til å føde før termin, siden nesten alle damene i familien har gjort det, men jeg er unntaket som bekrefter regelen... Er nå 6 dager over termin og skal på overtidsvurdering om 2 dager. (Litt høyt blodtrykk)

Har vært plaget noen uker med bekkenløsning, men det har faktisk blitt litt bedre siste uken. Hode har vært festet en god stund, men ingen tegn til at noe skal starte av den grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg som var først ut? Lille prinsessen vår kom til verden 3.November halv syv om morgenen. Fødte på storken uten epidural :o De hadde ikke kapasitet til å gi meg. :s

13 dager før tiden. Men helt fullbåren :)

Gratulerer Prada, med den lille jenten :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...