Gå til innhold

Krangletråd for interesserte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser at mange tråder blir ødelagt av deres drittslenging/forsvarstaler, kall det hva dere vil. Jeg er mektig lei av å se dere legger igjen spor over alt. Kan dere holde dere til denne tråden, så kan kanskje moderatorene holde den åpen og ikke sensurere i vilden sky. Bedre med et forpestet sted/tråd enn spor i alle andre innlegg. De som er nysgjerrig på å følge med kan lese så mye de vil her, så kan vi andre som er totalt uintressert lese/skrive i de andre trådene uten å møte deres oppgulp i omtrent hver bidige tråd.

:kjempesinna: Skjerp dere, tror mange ganger dere kun er fjortiser, for det er på det planet dere holder dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro meg, ingen ville være gladere enn meg om alle disse angripene tok slutt tvert. Har snakket litt med Hege via PM i dag og kan bare krysse fingrene for at noe snart blir gjort.

Mae

Skrevet

att deere gidder a

jævla kjerringer hele gjengen :blunke:

Skrevet

Sier lurven, og er så oppbragt at alle stavekunnskapene forsvant som dugg for solen :ler:

Skrevet

En sånn krangle og drittslengingstråd har jeg etterlyst for lengst. La oss håpe at denne kan bli akkurat det da, og så kan jo alle de som ikke vil ha det bare la være å lese her inne. Hva sier dere jenter? Skal vi stemme for at vi får beholde en tråd til fri utfoldelse? Bortsett fra at jeg egentlig kunne ønsket meg en hel avdeling til det, for å kunne skille forskjellige temaer. og som sagt; de som er sarte og fintfølende kan jo bare holde seg vekke?????

:flekke: Denne er til alle sarte sjeler!! (som da forhåpentligvis ikke er her og leser denne typen meldinger)

Ha en fin kveld -

Skrevet
Tro meg, ingen ville være gladere enn meg om alle disse angripene tok slutt tvert. Har snakket litt med Hege via PM i dag og kan bare krysse fingrene for at noe snart blir gjort.

Mae

Du burde jo begynne med å holde deg unna diskusjonene selv da - hvis du faktisk VIL at det skal roe seg.

Jeg elsker disse diskusjonene så for meg kan du holde på.

Hva er det som skal gjøres forresten? Skal man utestenge Kreps - for hun kommer jo garantert til å finne på noe slemt. Kan jo godt stenge ute alle de andre også - bedre å være litt føre var. Kanskje du burde bli moderator selv så kan du slette alle som er slemme. Det hadde vært noe det !!

Alle som ikke vil være med å skape bråk kan holde kjeft.

Skrevet

JEg vil også krangle, for helvete!

FY FAAAAAAN, SOM JEG SKAL STEMME PÅ VIDAR KLEPPE OG DEMOKRATENE HANS!! DE SOM IKKE GJØR DET ER NOEN NEGERKOMMUNISTHOREHOMSER SOM BARE KAN DRA DIT DE KOM FRA!!

Godt å få sagt det!

:P

Skrevet

Hvorfor ikke heller opprette et fjortisforum der hele hurven (og lurven) kan krangle og slenge dritt :ler:

Skrevet

nei nå. tror du at det er greit å krangle om hva som helst eller!

Skrevet
Hvorfor ikke heller opprette et fjortisforum :ler:

Kviseguiden? :o

Skrevet

Hvorfor antydes det at Kreps bare krangler med Mae? Jeg vil også krangle med Kreps. Jeg vil!

Skrevet

Jeg synes heller det skulle opprettes en enslig tråd for dem som bare er enige med hverandre.

Skrevet

En kosemosetråd, bærta?

Skrevet

Og det er IKKE lov å være uenig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...