Gjest Gjest_Thomas_* Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har i lengre tid vært plaget med kraftig flassing i hårbunnen. Det danner seg tykke, hvite skjell, og uansett hvor mye jeg skraper på dem er de tilbake igjen i løpet av en dag eller to. Hodebunnen blør gjerne under hvis jeg skraper borti med neglen. I tillegg klør det som bare rakker'n, og jeg mister uvanlig mye hår. Jeg har prøvd det meste av flassjampoer fra butikk(Head n Shoulders), frisør(KMS head remedy) og apotek(Fungoral, Dexem, Selukos), men ingenting ser ut til å bite på dritten. Noen råd?
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Har hørt at det er noen som har hatt god nytte av John Masters organiske shampo.
Gjest Iah Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Kan du ha psoriasis i hodebunnen? Da vil ikke all verdens flass-sjampoer hjelpe.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Pass på å skyll håret nøye. Styligrester kan godt se ut som "flass".
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Gå til lege, gjerne hudlege. De kan fortelle deg hva dette er og hvordan symptomene kan dempes. Selv fikk jeg påvist seborreisk eksem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå