Just-A-Girl Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Vet ikke om dette er rett plass å poste dette, men prøver Etter jeg ble dumpet har jeg hatt problemer med å sove, er skikkelig lei av dette nå! Sovner lett om kvelden, men våkner etter et par timer og klarer ikke sovne skikkelig igjen, våkner hele tiden og er kvalm hele natten lang.. Hvordan skal jeg få til å sove gjennom hele natten?? Alltid sovet som en stein tidligere
Gjest starligt Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 lenge siden du ble dumpet? sitter nok der ville jeg tru.
Gjest TS Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 lenge siden du ble dumpet? sitter nok der ville jeg tru. 7 uker, så begynner å bli skikkelig lei.... Dagene går faktisk greit, men natta....
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Vet ikke om mitt forslag kan hjelpe. Men hva med å kjøpe en litt stor bamse eller en dukke og sove med den? Da sover du jo ikke helt alene i sengen. Kanskje du ikke får sove pga du savner å ha noen i senga? Så da kan det jo kanskje hjelpe å sove med en dukke eller bamse. Men jeg vet jo ikke, men det er verdt et forsøk synes jeg.
Gjest starligt Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 7 uker er ikke så lenge siden heller det.uff! det der er så vondt asså.nettene er som regel værst åsså desverre. men en bamse eller annet kan jo være verd og prøve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå