Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 ... og så kjørt over forskjellige byer og sprayet ut rødmaling. Lurer på hva folk egentlig hadde sagt? Noen hadde vel trodd at det regnet blod og at dommedag var nær? Får bare ta noen flytimer og skaffe meg flyserfikat først.
Supraspinatus Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 ... og så kjørt over forskjellige byer og sprayet ut rødmaling. Lurer på hva folk egentlig hadde sagt? Noen hadde vel trodd at det regnet blod og at dommedag var nær? Får bare ta noen flytimer og skaffe meg flyserfikat først. Nå er dette sikkert ment morsomt, men det er faktisk ikke lov å slippe ting fra fly. Og ihvertfall ikke over bebygd strøk. Det er bestemmelser som regulerer hvor lavt man kan fly over bebygd strøk også. Kan ikke du heller fortelle en rasistisk vits?
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Kan ikke du heller fortelle en rasistisk vits? Jeg avskyr rasisme så det er dessverre fullstendig umulig. Men jeg kan fortelle deg en nudistvits. Hørt om nudisten som stod og grillet på stranda og tok feil av pølsa og penisen? Men det flyet altså, det var jo meningen å spraye ned rødmaling på samme måten som det regner. Kan jo prøve uansett for om jeg blir tatt så tror jeg det blir verdt det uansett. Er ikke alle som får sitte på cella å skryte til cellekameraten at "jeg" var ansvarlig for panikken som oppstod da folk trodde dommedag var nær Eller kanskje noen leser innlegget og blir inspirert til å prøve så slipper jeg. Da blir det enda morsommere for da kan jeg skryte til samboeren at jeg fant på det først, mens jeg sitter i min egen stue i stedenfor en trang og grå fengselscelle og venter på kake med neglefil i.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Det er bestemmelser som regulerer hvor lavt man kan fly over bebygd strøk også. Å, jeg flyr ikke så lavt. Når jeg tenker meg om så skaffer jeg meg heller ett helikopter og står stille i en sky. Regner med at malingen hadde bare blåst bort og spredd seg så mye at folk ikke merket det om jeg fløy med et fly over byen. Er jo ikke dum heller.
Supraspinatus Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Å, jeg flyr ikke så lavt. Når jeg tenker meg om så skaffer jeg meg heller ett helikopter og står stille i en sky. Regner med at malingen hadde bare blåst bort og spredd seg så mye at folk ikke merket det om jeg fløy med et fly over byen. Er jo ikke dum heller. Men da burde du vite at de helikopterne man leier ikke kan fly inn i skyer. Og de som er utrustet til det ville i allefall ikke stått i ro i luften. Det er jammen deilig å kverulere litt i blant. Hva med å stå på et oljefat og forkynne undergangen heller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå