Gå til innhold

Varselskilt....


Gundel Gaukeley

Anbefalte innlegg

Har hørt rykter om at man skal fjerne hatten på den grønne (den gule og den røde også da...) mannen i lyskryss, og det skulle da bare mangel (i likestillingens navn). Men er det ingen av de styrende makter som har tenkt på elgkua? Alle har vel sett skiltet som varsler fare for elg? Og har den elgen gevir? Ja, det har den! Og det må vi få en slutt på! Hva må ikke elgkuene føle når de ser de ser en slik total mangel på respekt? Skal man liksom ikke ta hensyn til elgkuene? De får jo en følelse av å være fullstendig oversett, og at at de er mindreverdige i forhold til elgoksen. Er dette de signalene vi vil gi til en skogens dronning som sliter halve året med å fostre opp kalver, og den andre halvdelen til å springe fra hissige elgjegere for å sikre artens overlevelse? NEI! Jeg foreslår herved at det blir opprettet en forening som kun har ett formål; Å fjerne elg-geviret på varselskiltene.

Og jeg tegner meg herved som medlem nr.1.

:kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, for det er jo kun fare for at hannelgene går ut i veien.

Hunkjønn er ikke SÅ dumme at de går ut i veien foran traileren med fisk fra Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Nei, for det er jo kun fare for at hannelgene går ut i veien.

Hunkjønn er ikke SÅ dumme at de går ut i veien foran traileren med fisk fra Tyskland.

:hakeslepp: Tenkte jeg ikke på gitt..... :oops: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi de røde og grønne mennene skjørt! Da blir det morsommere å trykke på knappen før man skal over gata også... Og slutt å bruke uttrykket "FørsteMANN til mølla..."

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerner du geviret på elg-skiltet, blir det jo en ku. (Altså mø-mø-ku.) Tenk hvor skuffet/overrasket/forundret man blir om man får en elg på panseret hvis man regnet med at man skulle få en ku, da. Og ville ikke elgene som enhet (avhengig av kjønn) reagert på dette også? Ville ikke vi blitt skuffet om romvesnene trodde at det var sjimpansene som var jordens herrer og ikke oss?

Tenk over det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes varselskilt for vanlige mø-møer også, men de har spisse horn.. Men det er jo greit for der har naturen sørget for likestilling selv i og med at både kuene og oksene har horn... Så det så... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...