Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Jeg skulle hatt mensen for 3 uker siden, men har enda ikke fått den. Hva kan grunnen være til at jeg ikke har fått mensen enda? Jeg er ikke gravid, for jeg har testet negativ på samtlige tester. Tenker å bestille time til legen, men ville høre med dere her inne om hva dere mener det kan være først.
Fjonana Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Har du gått ned i vekt? Hatt et normalt kosthold? Vært stressa?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå