Gå til innhold

"Tørr" og "smuldrete utflod" ?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest25
Skrevet

Hei, sluttet med p-piller for lit over 1 mnd siden. Jeg tok en EL test for 14 dager siden som var positiv. Har nesten helt siden da hatt en slags "tørr" utflod. Den er hvit og litt "tykk" og når den størkner, så er det på en måte at den kan "smuldre opp". Venter mensen "når som helst" (ikke hatt det enda etter jeg sluttet på pillen), men er denne utflod normalt etter EL?

Videoannonse
Annonse
Gjest Emera
Skrevet
Hei, sluttet med p-piller for lit over 1 mnd siden. Jeg tok en EL test for 14 dager siden som var positiv. Har nesten helt siden da hatt en slags "tørr" utflod. Den er hvit og litt "tykk" og når den størkner, så er det på en måte at den kan "smuldre opp". Venter mensen "når som helst" (ikke hatt det enda etter jeg sluttet på pillen), men er denne utflod normalt etter EL?

Se på denne siden, her er det god informasjon:

http://www.pernille.info/cervixsekret.htm

Skrevet

Synes det høres ut som sopp, jeg. Det er presis slik utflod jeg får ved soppinfeksjon. Har hatt det et par ganger uten andre symptomer, og da lar jeg det bare være til det går over av seg selv. Begynner det å svi/klø er det en annen sak, da bruker jeg Canesten.

Gjest Gjest
Skrevet

Min utflod var slik når jeg hadde eggløsning.

Tror ikke at det er sopp, det klør noe helt for j....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...