Gå til innhold

Kan du avtale sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Samme her!

Vi bor et stykke fra hverandre, så vi avtaler sex hele tiden. Ikke sånn "skal vi pule kl 21?" men mer at vi begge har stappa timeplaner så vi avtaler overnattingsbesøk den og den dagen. Synes det er spennende, sender masse meldinger/bilder e.l. til hverandre og girer hverandre opp. Vi kan også planlegge litt hva vi skal gjøre, siden vi er en del fra hverandre så er denne planleggingen og å glede seg til og fantasere om neste gang en ganske viktig og spennende del av sexlivet vårt. Har bare "avlyst" sex når jeg har vært syk, men vi er jo kjærester så jeg er jo trygg på at han ikke bare er med meg og er snill med meg kun for sexen sin del..!

Med pulevenner har det også alltid vært avtaler om sex, det er vel nesten hjørnesteinen i et pulevennforhold. Misliker spontanitet da, som singel er jeg ikke alltid nydusjet og nybarbert så det er ikke bare å ringe på døra til enhver tid på døgnet!

Jeg er enig i dette, men føler at det er en litt annen situasjon enn når man bor sammen. Når man ventet besøk av en fucking friend, så var man jo garantert kåt!! *fnise* Ellers var det liksom ingen vits i det.

Og DA var det helt klart uaktuelt med spontanitet og overraskende besøk, ja... Da skulle både huset og en selv shines fra topp til tå, først... Herlig tid, men mer avslappende nå, gitt! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...