Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har i over lengre periode kjent at jeg har kjempevondt i magen. Det er spesielt etter jeg har spist et måltid, det er ikke fordi jeg spier for mye for det pleier jeg ikke å gjøre noe særlig. Spiser meg aldri helt mett for da vet jeg at man kan få kjempevondt i magen. Smertene er akkuratt som mensensmerter, bare at jeg ikke har mensen. Noen ganger kan jeg få det litt lang stund etter jeg har spist også, så får jeg også sånn at jeg føler alt roterer inni der, kansje det er noe med termene? Hvis jeg presser på magen får jeg mange ganger også ganske så vondt. Noen som har peiling på hva det kan være, eller har opplevd det samme?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå