Gå til innhold

Hva kan det være?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har i over lengre periode kjent at jeg har kjempevondt i magen. Det er spesielt etter jeg har spist et måltid, det er ikke fordi jeg spier for mye for det pleier jeg ikke å gjøre noe særlig. Spiser meg aldri helt mett for da vet jeg at man kan få kjempevondt i magen. Smertene er akkuratt som mensensmerter, bare at jeg ikke har mensen. Noen ganger kan jeg få det litt lang stund etter jeg har spist også, så får jeg også sånn at jeg føler alt roterer inni der, kansje det er noe med termene? Hvis jeg presser på magen får jeg mange ganger også ganske så vondt. Noen som har peiling på hva det kan være, eller har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...