Gå til innhold

Nettsjekking

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kjenner meg ikke igjen. Drev med nettsjekking en periode, og har aldri hatt så mye dater eller casual sex :) (Alltid ærlig og up front!) Og jeg traff ei jeg ble kjæreste med :) Dette var i tiden da Spray Date var populært, men jeg var også innom Sukker.

Jeg møtte mange snodige damer, men det var stort sett en fornøyelse :D

Ikke er jeg spesielt over gjennomsnittlig kjekk, og ikke driver jeg med ekstremsport eller lønnsomme hvitsnippsforbrytelser. Likevel opplevde jeg mange oppegående, morsomme og pene jenter og kvinner som gjerne ville kommunisere med meg. Både yngre og eldre enn meg selv. Mange møtte jeg til date, noen dater var kleine og andre var knallbra. Noen tok jeg i hånda ganske tidlig og takket for møtet, andre ble jeg med hjem ;) Og til slutt fant jeg ei som jeg ville bli bedre kjent med og droppet resten av sjekkinga.

Mulig at å bo i Oslo er cluet på Sukker, på Spray Date synes jeg stadig det var jenter fra andre deler som (nytteløst) tok kontakt. Vet ikke hvordan landsfordelingen er på de andre nettstedene?

En ting jeg oppdaget var jo at (mange) jenter setter pris på en mann som kan skrive og kommunisere ...

Om jeg skulle være så uheldig å bli singel igjen vet jeg med sikkerhet at jeg ville benytte nettdating både som utvidelse av datingpoolen og kanskje til slutt for å finne noe seriøst.

Etter studietiden synes jeg det har blitt vanskeligere og vanskeligere å møte nye mennesker, om jeg skulle finne med selv på jakt etter sex eller kjærlighet igjen er det ikke så mange interessante kandidater i omgangskretsen som ikke er gode venninner eller venners kjærester. Nettdating er det beste middelet jeg kan tenke meg for å møte interessante jenter til date. Om man treffer kjærligheten er vel like tilfeldig som i den virkelige verden :)

Så: Stå på! Skriv noe morsomt og sant om deg selv, vær genuint interessert i andre, og lær deg rettskriving om du ikke kan det :D

Endret av Gyldenløwe
Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Du må gjerne ta det ille opp, kynisk og morsom, men det er faktisk uaktuelt for meg å ta kontakt med ein som ikkje kan normal rettskriving. Nokre kastar dei "feite" av søka sine, ( ;-) brutal_mannn) og andre kastar ut dei som ikkje kan skrive. Trist men leit.

Skrevet
Jeg kjenner meg ikke igjen. Drev med nettsjekking en periode, og har aldri hatt så mye dater eller casual sex :) (Alltid ærlig og up front!) Og jeg traff ei jeg ble kjæreste med :) Dette var i tiden da Spray Date var populært, men jeg var også innom Sukker.

Jeg møtte mange snodige damer, men det var stort sett en fornøyelse :D

Ikke er jeg spesielt over gjennomsnittlig kjekk, og ikke driver jeg med ekstremsport eller lønnsomme hvitsnippsforbrytelser. Likevel opplevde jeg mange oppegående, morsomme og pene jenter og kvinner som gjerne ville kommunisere med meg. Både yngre og eldre enn meg selv. Mange møtte jeg til date, noen dater var kleine og andre var knallbra. Noen tok jeg i hånda ganske tidlig og takket for møtet, andre ble jeg med hjem ;) Og til slutt fant jeg ei som jeg ville bli bedre kjent med og droppet resten av sjekkinga.

Mulig at å bo i Oslo er cluet på Sukker, på Spray Date synes jeg stadig det var jenter fra andre deler som (nytteløst) tok kontakt. Vet ikke hvordan landsfordelingen er på de andre nettstedene?

En ting jeg oppdaget var jo at (mange) jenter setter pris på en mann som kan skrive og kommunisere ...

Om jeg skulle være så uheldig å bli singel igjen vet jeg med sikkerhet at jeg ville benytte nettdating både som utvidelse av datingpoolen og kanskje til slutt for å finne noe seriøst.

Etter studietiden synes jeg det har blitt vanskeligere og vanskeligere å møte nye mennesker, om jeg skulle finne med selv på jakt etter sex eller kjærlighet igjen er det ikke så mange interessante kandidater i omgangskretsen som ikke er gode venninner eller venners kjærester. Nettdating er det beste middelet jeg kan tenke meg for å møte interessante jenter til date. Om man treffer kjærligheten er vel like tilfeldig som i den virkelige verden :)

Så: Stå på! Skriv noe morsomt og sant om deg selv, vær genuint interessert i andre, og lær deg rettskriving om du ikke kan det :D

Håper du ikke har tatt patent på dette innlegget, for jeg signerer også.

Skrevet (endret)

Gylden: Jeg tror cluet er så enkelt som du uttrykker det - åpenhet, interesse og skrivekyndighet.

Og så oppløftende å lese at noen ikke dømmer alle kvinner og nettsteder nord og ned :fnise:

Endret av Suzy
Gjest Gjest
Skrevet

Få treff fordi det du sier du ønsker deg er en ku. Egentlig. Som du kan ha i fjøset så du slipper å være alene. Og det gidder ingen damer.

Du bør fortelle om deg selv, hvem du er, hva du liker, hva du setter pris på, hva du KREVER. Som ikke bør være mer eller mindre enn det du har å TILBY.

For eksempel lurer jeg som kvinne på hvorfor en dame ikke bør være høyere enn deg? Har du komplekser? Komplekser er bare ok om man kan grunngi det saklig og ikke fremstå som latterlig!

Du handicapper deg selv og jeg spør meg om det ikke rett og slett er med vilje, så du kan fortsette å opprettholde ditt bilde av alle verdens kvinner som onde!

*Vet jeg snakker til veggen* :trist:

Gjest Gjest
Skrevet
Gylden: Jeg tror cluet er så enkelt som du uttrykker det - åpenhet, interesse og skrivekyndighet.

Og så oppløftende å lese at noen ikke dømmer alle kvinner og nettsteder nord og ned :fnise:

Bra å vite at noen lykkes med nettet. Selv har jeg kun dårlige erfaringer. Prøvd alt som er men får det ikke til. Akkurat som jeg har et skilt i panna hvor det står. LIGG UNNA JENTER.

En siste ting. Vi som ikke får til å sjekke dømmer ikke kvinner. Jeg personlig elsker kvinner, men blir litt frustrert over at jeg ikke får noen.

Jeg får trøste meg med at jeg tydeligvis er i godt selskap, siden vist nok 40% av alle menn mellom 35 og 45 er single.

Skrevet
Jeg får trøste meg med at jeg tydeligvis er i godt selskap, siden vist nok 40% av alle menn mellom 35 og 45 er single.

Jeg syns det er rart, skal jeg være helt ærlig.

Det er utrolig mange single damer i den alderen også, så hva er det som er feil... ? :klø:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er utrolig mange single damer i den alderen også, så hva er det som er feil... ? :klø:

Syntes det er rart jeg også. Men er liksom ikke så mye å gjøre annet enn å fortsette. Det løsner vel før eller senere.

Er kjipt å være eneste som er singel på overtid i omgangskretsen.

Skrevet

Vel, kjærlighetslivet er vel mer som arbeidslivet enn aksjemarkedet: Det er ikke snakk om rene kvantitative forhold mellom tilbud og etterspørsel. Det har vel oppstått et gap mellom forventninger og realitet. Det utdannes for få ingeniører og for mange med mediafag, evt etterspør markedet for mange ingeniører og ikke mange nok med mediafag ;)

Mange kvinner og menn har forventninger om egenskaper som rett og slett ikke møtes av tilstrekkelig mange potensielle partnere til at regnestykket kan gå opp. Og i langt større grad enn før vil vi realiseres gjennom forholdene våre, det holder ikke å bli gift og få barn. Vi vil møte den rette.

Tror ikke vi behøver gå lenger enn ut i dette forumet for å finne divergens mellom hva kvinner og menn kan tilby og forventer mht interesser, utseende, seksualitet og samliv.

Gjest Gjest
Skrevet
Du må gjerne ta det ille opp, kynisk og morsom, men det er faktisk uaktuelt for meg å ta kontakt med ein som ikkje kan normal rettskriving. Nokre kastar dei "feite" av søka sine, ( ;-) brutal_mannn) og andre kastar ut dei som ikkje kan skrive. Trist men leit.

Jeg er den gjesten som skrev at jeg utelukket de som hadde mange skrivefeil, og jeg gikk sikkert glipp av hyggelige menn på den måten. På den annen side blir det vanskelig å kommunisere godt skriftlig med noen som ikke mestrer å uttrykke seg på den måten. Nettdating handler jo en hel del om et skriftlig førsteinntrykk. Jeg er ikke "norsk lærerinne" som en skrev (ei heller norsklærer ;) ), men synes profiler og mailer med mye skrivefeil trekker ned inntrykket.

Jeg gav med med nettsjekking da jeg traff han som ble min mann, som jeg ikke møtte på nett. At han er dyslektiker gjør overhodet ingen ting :)

Gjest Gjest
Skrevet
Er kjipt å være eneste som er singel på overtid i omgangskretsen.

Snart er det motsatt. Var lenge den eneste single jeg, nå er det oppbrudd i fleng i gjengen og jeg har kjæreste på andre året.

Skrevet
Vel, kjærlighetslivet er vel mer som arbeidslivet enn aksjemarkedet: Det er ikke snakk om rene kvantitative forhold mellom tilbud og etterspørsel. Det har vel oppstått et gap mellom forventninger og realitet. Det utdannes for få ingeniører og for mange med mediafag, evt etterspør markedet for mange ingeniører og ikke mange nok med mediafag ;)

Mange kvinner og menn har forventninger om egenskaper som rett og slett ikke møtes av tilstrekkelig mange potensielle partnere til at regnestykket kan gå opp. Og i langt større grad enn før vil vi realiseres gjennom forholdene våre, det holder ikke å bli gift og få barn. Vi vil møte den rette.

Tror ikke vi behøver gå lenger enn ut i dette forumet for å finne divergens mellom hva kvinner og menn kan tilby og forventer mht interesser, utseende, seksualitet og samliv.

Ja du har rett i det.

De fleste bør med andre ord se litt forbi fordommene sine og gi de som de treffer en ekstra sjanse istedet for å avskrive på første forsøk - så kanskje det klaffer.

Jeg tror ikke et menneske kan fylle alle tomrom i et annet - det må man rett og slett ta ansvar for selv. Vi forlanger da ikke slike umuligheter av vennene våre.

Gjest heimannen
Skrevet

5000 besøkende etter to år her. Men nå er jeg jo her fortsatt. Og ja, å mestre skriftlig kommunikasjon er nok en fordel. Og samtidig dumt silingskriterium så sant man ikke er en norsklærer. Men jeg reagerer på det selv, og har nok gått glipp av mang en artig jente på grunn av det.

Skrevet

"Alle" ønsker seg det helt perfekte, men det helt perfekte finnes i regel ikke... :-)

At den brutale mannen til og med så på høyde som et viktig element overrasket meg stort...!!!

Gjest brutal_mann
Skrevet
Eg la inn ein profil i går på sukker, har fått tre tilbud så langt, alle tre med tilbud om "random" treff for å hjelpe meg med å sette ut i livet mine skjulte seksuelle fantasiar... :? Og det var ikkje det eg ba om ! :lol:

Jøss. Jeg var faktisk innom profilen din :nigo:

Gjest brutal_mann
Skrevet
Nei, jeg er en EKSPERT til å lese mellom linjer: du vil framstå som en "bad boy" fordi du tror det er dem som drar damer. Hvis du viser deg som en drittsekk faller damene som fluer...har det funka for deg så lang ? Slett profilen din og start på nytt med en mer sympatisk utgangspunkt.

Bare husk at du aner ikke hvordan profilen min på sukker er...

Gjest brutal_mann
Skrevet
Få treff fordi det du sier du ønsker deg er en ku. Egentlig. Som du kan ha i fjøset så du slipper å være alene. Og det gidder ingen damer.

Du bør fortelle om deg selv, hvem du er, hva du liker, hva du setter pris på, hva du KREVER. Som ikke bør være mer eller mindre enn det du har å TILBY.

For eksempel lurer jeg som kvinne på hvorfor en dame ikke bør være høyere enn deg? Har du komplekser? Komplekser er bare ok om man kan grunngi det saklig og ikke fremstå som latterlig!

Du handicapper deg selv og jeg spør meg om det ikke rett og slett er med vilje, så du kan fortsette å opprettholde ditt bilde av alle verdens kvinner som onde!

*Vet jeg snakker til veggen* :trist:

Sjansen for å få kontakt med damer ved hjelp av nettsjekking er minimal til å starte med. Legg så til at det er et forsvinnende mindretall av kvinner som takler en mann som er lavere enn seg, så tilsier all fornuft og logikk at det er enda mer bortkastet tid å prøve å få kontakt med høyere damer enn en selv.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Damer i den alderen er alenemødre og gidder rett og slett ikke å ha en mann i livet sitt. Når de bikker 45 så går pendelen andre veien. Ungene flytter ut og mannfolka er såpass emosjonelt ødelagt av skuffelsene tiåret før at de velger å være alene.

Skrevet
Damer i den alderen er alenemødre og gidder rett og slett ikke å ha en mann i livet sitt. Når de bikker 45 så går pendelen andre veien. Ungene flytter ut og mannfolka er såpass emosjonelt ødelagt av skuffelsene tiåret før at de velger å være alene.

pffft....

Skrevet

Nok en gang så har du et poeng!! :-))

Stusser fremdeles over dette her med at høydeforskjell skal måtte telle...

:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...