Gå til innhold

Nettsjekking

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

Jeg tok et søk på Sukker. Kriteriene var mellom 24 og 44, bo i samme fylke som meg, ha barn, ikke høyere enn meg og ikke smellfeit. Hvor mange treff fikk jeg?

Noen som er villige til å gjette?

En pekepinn er at på noe over 2 år har jeg hatt 364 besøkende på min profil. (Ja, jeg har bilde og album)

Endret av brutal_mann
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange treff?

Men er du sikker på at sukker er stedet for deg? Har inntrykk av at de er så unge der, og så bor de rundt Oslo de fleste... så jeg har ikke trua der.

Oss modne damer finner du andre steder ;-)

Skrevet
Jeg tok et søk på Sukker. Kriteriene var mellom 24 og 44, bo i samme fylke som meg, ha barn, ikke høyere enn meg og ikke smellfeit. Hvor mange treff fikk jeg?

Noen som er villige til å gjette?

En pekepinn er at på noe over 2 år har jeg hatt 364 besøkende på min profil. (Ja, jeg har bilde og album)

Ok....And your point is excatly? Ser overskriften, men seriøst... Hva med å utvide søket ditt littegranne? For.eks ta med nabofylkene, i det minste... :P

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på deg. Eneste du gjør er å sitte der og klage over alle kvinner på jorda, men du oppsøker allikevel nettsteder som er for kvinner eller for de som søker etter en partner ( sukker ).

Kanskje du hadde hatt bedre hell med damene om du slutta å være så jævlig bitter ? Tror du virkelig noen gidder å involvere seg med en bitter mann som ikke gjør annet enn å komme med sure oppgulp om hvor håpløse kvinner er og hvor misforstått han selv er ?? Skjerp deg litt, da ! :kjefte:

Gjest brutal_mann
Skrevet

La meg komme med svaret. For de som er litt inne i det så er svaret "svaret på alt", nemlig 42.

42 damer å velge mellom i et helt fylke. Og nei, det er ikke Finnmark! 42 damer der rett over ti av profilene har bilder. Så kan en barbere vekk ytterlige 10 stykker fordi de tross alt er for unge. 24 ER i snaueste laget til og med for en gammel gris som meg.

Såp hvor mange dater er det mulig å få utav dette? Og hvor mange dater må til før en finner noen det stemmer med?

Med andre ord, hvorfor i all verden skal menn kaste bort tiden sin på nettdating?

Gjest brutal_mann
Skrevet
Jeg skjønner meg ikke på deg. Eneste du gjør er å sitte der og klage over alle kvinner på jorda, men du oppsøker allikevel nettsteder som er for kvinner eller for de som søker etter en partner ( sukker ).

Hvem sier at jeg ikke ønsker å elske og bli elsket? Hvem sier at jeg ikke gjerne vil dele livet mitt med noen tuftet på respekt, lojalitet og gjensidig lidenskap?

Det jeg sier er at jeg har NULL tro på at det finnes kvinner som klarer å leve opp til disse kriteriene. Derfor jakter jeg penger.

Kanskje du hadde hatt bedre hell med damene om du slutta å være så jævlig bitter ? Tror du virkelig noen gidder å involvere seg med en bitter mann som ikke gjør annet enn å komme med sure oppgulp om hvor håpløse kvinner er og hvor misforstått han selv er ?? Skjerp deg litt, da ! :kjefte:

Og du er totalt blottet for evnen til å lese mellom linjer. Til og med klartekst er nok umulig for deg å forstå. Men det var ikke det som var poenget med tråden. Poenget er, hva pokker skal menn bruke tid på nettdating for?

Gjest Gjest
Skrevet

Synes nå ikke 42 var så verst jeg, da...

Den gangen jeg hang på Match var det færre å velge mellom for meg enda mine kriterier var temmelig basic, nemlig at han skulle bo i samme fylke, være mellom 25 og 35, ha høyere utdannelse, ikke ha unger fra før, se sånn noenlunde oppegående ut, ikke ha en haug av skrivefeil og ellers bare kunne oppføre seg som folk og ikke framstå som en bitter og desillusjonert kvinnehater.

Og nei, dette var heller ikke Finnmark...

Skrevet (endret)

Ja, ja... om man er fast bestemt på å se alle begrensninger og ingen muligheter i ting, så blir det vanskelig ja :roll:

Å måtte date for å bli kjent med og finne ut av er da vitterligen ingen straff, men en mulighet. Ikke rart det føles slitsomt når du går inn i ting med en ide om at det blir mislykket, er håpløst i utgangspunktet og bare slitsomt.

Og - som flere sier - kanskje er ikke Sukker stedet for deg? Har du forsøkt Møteplassen? Eller andre?

Endret av Suzy
Skrevet
Det jeg sier er at jeg har NULL tro på at det finnes kvinner som klarer å leve opp til disse kriteriene. Derfor jakter jeg penger.

Poenget er, hva pokker skal menn bruke tid på nettdating for?

Det var da svært så sint du var da. Er du en brutal mann i tillegg, er det vel greit (for dem) at ingen falt i din smale smak?

For meg virker det som om at du allerede har bestemt deg, og har du det, blir utfallet deretter. Skal du virkelig fortsette resten av livet ditt på det viset? :kjefte:

Skrevet
Med andre ord, hvorfor i all verden skal menn kaste bort tiden sin på nettdating?

Dersom du ser det som bortkastet, så skal du kanskje ikke være der og bruke tiden din på nettdating da? Helt uavhengig av om du er mann eller ikke.

Og, dersom du tror det er rett for kvinner å kaste bort tiden sin på det, bare fordi de er kvinner.... vel, du vet, for at kvinner skal treffe menn så må menn treffe kvinner, ergo, funker det for kvinner, så funger det for menn.

Hvem sier at jeg ikke ønsker å elske og bli elsket? Hvem sier at jeg ikke gjerne vil dele livet mitt med noen tuftet på respekt, lojalitet og gjensidig lidenskap?

Du utstråler ikke akkurat en lyst til å finne en KVINNE til å elske deg og som du kan elske ihvertfall, så at vi ikke helt ser at det er det du ønsker, må du nesten ta på egen kappe synes jeg.

Du sier i innlegg etter innlegg etter innlegg etter innlegg etter atter innlegg at kvinner er noe faenskap som er å kaste bort tid på, og det er ikke bare NOEN kvinner du snakker om, det er ALLE.

Vel, med den innstillingen tror jeg du fratar deg selv muligheten til å elske og bli elsket, og det har ikke noe med kvinner å gjøre men med deg og hva du er åpen for.

og, dersom du bare er ute etter penger, så er kanskje ikke sukker stedet? Oppsøk steder der rike kvinner vanker, sjekk dem opp på deres arena. Men husk, du må ha noe å TILBY dem, for at de skal bli din sugarmama. Ingen kvinne gidder kaste penger etter en surpump som bruker masse tid på å forsikre seg selv om at han har rett i at alle kvinner er noe herk.

Ja, ja... om man er fast bestemt på å se alle begrensninger og ingen muligheter i ting, så blir det vanskelig ja :roll:

nemlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis man skal bruke sin tid og ressurser på nettsjekking, så må man i hvertfall være seriøs og motivert for å finne en passende samlivspartner. Ellers er det bortkastet tid, ja. Jeg er en godt voksen mann selv, og inntrykket du gir meg her, er at du verken er motivert eller seriøs.

Gjest Gjest
Skrevet

Nettsjekking er i utgangspunktet helt utelukket for de fleste menn. Jeg har selv erfaring fra sukker, match og diverse andre.

Mener selv at jeg er rimelig normal person som hverken er feit eller stygg, og som la ned en solid mengde arbeid i profilen med bilder, tekst og bra presentasjon av meg selv. ( fikk tilogmed hjelp av en dame)

Holdt på i rundt 2 år med dette, og i løpet av den perioden ble jeg aldri kontaktet en eneste gang. Sendte vel også noe slik som flere hundre mailer til damer jeg likte, men kun 2 av dem tok seg bryet med å lese dem, og svarene var meget korte og ganske stygge. (bare glem det) var det en som skrev.

Jeg kjenner også flere kompiser som har lignende erfaringer med nettdating.

Nå vet jeg ikke om årsaken er som jeg tror, men jeg har en anelse om at det er langt fler gutter på nettdating enn jenter. Prøvde å lage en profil som dame(brukte et bilde av søstra mi). Hun er en helt almindelig jente, og i løpet av første uken hadde jeg fått 100 svar på match.

Så som mann er det nok veldig vanskelig å komme igjennom nåløyet, så de som leter etter partner bør nok lete alle mulig andre steder enn nett.

Så brutal mann du er ikke den eneste som har disse erfaringene.

Gjest petre
Skrevet

Tydelig du ikke har vært særlig aktiv selv heller da :)

Av de nettdatesidene jeg har vært på er vel Sukker den med minst action. Ihvertfall i min aldersgruppe (40+).

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg la inn ein profil i går på sukker, har fått tre tilbud så langt, alle tre med tilbud om "random" treff for å hjelpe meg med å sette ut i livet mine skjulte seksuelle fantasiar... :? Og det var ikkje det eg ba om ! :lol:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil anta at den viktigste nøkkelen ligger i hva man skriver til ei dame.

Skriver du ikke noe seriøst, vettig og interessant, så kan du selvfølgelig også bare glemme å få noen positiv respons.

Og som menn kan vi heller ikke forvente at kvinner kontakter oss først. Det strider fortsatt imot kjønnsrollene. Vi er ikke så likestilte.

Gjest petre
Skrevet
Og som menn kan vi heller ikke forvente at kvinner kontakter oss først. Det strider fortsatt imot kjønnsrollene. Vi er ikke så likestilte.

For noe tull. Kontaktet alltid de jeg likte profilen til. Å sitte på gjerdet og vente er jo bortkastet tid. Nå har jeg aldri vært av den tålmodige sorten da :)

Gjest Gjest
Skrevet
For noe tull. Kontaktet alltid de jeg likte profilen til. Å sitte på gjerdet og vente er jo bortkastet tid. Nå har jeg aldri vært av den tålmodige sorten da :)

Jada, jeg mente bare at vi menn ikke kan forvente det av dere kvinner :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg vil anta at den viktigste nøkkelen ligger i hva man skriver til ei dame.

Skriver du ikke noe seriøst, vettig og interessant, så kan du selvfølgelig også bare glemme å få noen positiv respons.

Sikkert riktig dette, men man starter jo ikke der. Man leser jo gjerne en profil forteller om nøkkelelementer man liker, og spør andre enden om man ønsker å starte en samtale. Klart mange menn er useriøse på nettet, men mange seriøse som drunkner i mengden også.

En bekjent av meg holder nok Norges rekorden i brevskrivning på nettet. Han møtte dama si tilslutt, men det tok 8 år og 14 000 meldinger.

Men han ga i hvertfall ikke opp underveis.

I denne tråden diskuteres vel nettsjekking for menn, og sett under ett, må det vel sies at damene har de fleste fordeler på dette området.

Skrevet
Og du er totalt blottet for evnen til å lese mellom linjer. Til og med klartekst er nok umulig for deg å forstå. Men det var ikke det som var poenget med tråden. Poenget er, hva pokker skal menn bruke tid på nettdating for?

Nei, jeg er en EKSPERT til å lese mellom linjer: du vil framstå som en "bad boy" fordi du tror det er dem som drar damer. Hvis du viser deg som en drittsekk faller damene som fluer...har det funka for deg så lang ? Slett profilen din og start på nytt med en mer sympatisk utgangspunkt.

Gjest kynisk og morsom
Skrevet
og ikke ha en haug av skrivefeil

haha

Nei, det ville vært merklig å gått for en partner som har så liten respekt for tegnsetting og rettskriving.

Jeg sjønner dog er man norsk lærerinne, kan jo slikt tære på forholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...