Gå til innhold

thussa's vei fra chubby til fit!

thussa

Anbefalte innlegg

Klarte å få tilbake strekken i det ene låret i går, var visst ikke helt bra likevel. Så ble ingen step-time på meg, men gikk og løp litt forsiktig på tredemølla og syklet litt istedet. :)

I dag blir det styrke på hele kroppen (bortsett fra forsiden av låret da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

I dag kommenterte min kjære at jeg har blitt mindre, og at jeg har fått finere rumpe! :rødme: Så da må jeg jo ha gjort noe riktig.

Vekten ligger på ca 59 kg, så det har ikke skjedd så mye der altså. Har ikke vært helt i form denne uka, men føler meg bedre nå og satser på en liten økt på ellipsemaskinen i morgen. :)

kg ned: 7/10 (nærmer meg målet på 56 kg! :jepp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er!

Jeg skal begynne nå, vil ned til 50tallet igjen(var 57-58 før jeg flyttet til usa for et par måneder siden, nå er eg visst 65 :sur::fy_fy: ). Fikk litt inspirasjon fra deg - tror jammen jeg skal opprette meg en trenings(?)dagbokting jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elvital, takk for det! :jepp:

Uff,kjedelig å gå på vekten og se at man plutselig har lagt på seg ja :nei:

Skal ta en tur innom treningsdagboken din jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så motiverende når andre oppdagerer noe du har jobbet en del for. Blir også glad når folk sier at jeg har blitt tynnere enn før (selv om jeg ikke merker det :fnise: )

:duskedame: på deg jeg :)

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ja Inspiration, det er veldig motiverende! :) Er sikkert lettere for andre å se det enn for oss selv som ser oss i speilet opptil flere ganger om dagen. Så vi får stole på at det de sier stemmer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker at jeg ikke er så flink til å skrive her inne, men oppdaterer innimellom ihvertfall :)

Desember var en lat måned, men nå har jeg kommet i gang igjen. Trente styrke på mandag, step i går, og skal trene styrke med en venninne igjen i dag :) Er ikke helt sikker på hva vekten ligger på, tipper den er rundt 59 kg enda. Ikke så langt til neste delmål på 58 kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Trente styrke i går, og i kveld blir det spinning! :)

Prøvde yndlingsbuksa igjen i dag tidlig, og den sitter stadig bedre, selv om det er litt igjen før jeg kan bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...