Gå til innhold

thussa's vei fra chubby til fit!


thussa

Anbefalte innlegg

takk for det, Foxyfish :) Det går jo ihvertfall nedover nå ja, så skal ikke klage på det!

Ellers fikk jeg gjort unna styrketreningen i dag også, følelsen etter man har trent er jo såå deilig. I morgen skal jeg prøve å komme meg på spinning, er en stund siden sist nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble styrketrening igjen i dag, men har ikke vært så flink med maten :(

Skjerpings resten av uka, satser på å veie meg igjen på fredag.

Treningsplan for resten av uka:

tirsdag: step

onsdag: styrke

torsdag: spinning

Helgen må jeg se an litt nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble som planlagt step i går, og styrke i dag:)

Satser på å komme meg på spinning i morgen, så blir det veiedag på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey da, så ble det ingen spinning i dag. :sjenert:

Var så tung i beina og følte jeg trengte en hviledag, men har jo tross alt trent 3 dager på rad! :)

Skal heller prøve å få til en styrkeøkt i morgen, og litt løping på tredemølla (tilfeldig at jeg alltid skriver tredemøkka og må rette opp til tredemølla? :fnise:)

Også har jeg tenkt litt på dette med mål, og vet ikke om jeg vil så langt ned som til 54 kg. Tror heller jeg justerer målet opp til 56 kg, ihvertfall i første omgang. For nå trener jeg jo styrke også, noe jeg aldri har gjort noe særlig før. Veide ca 63 kg sist jeg sjekket, så da har jeg 7 kg igjen til målet mitt. Det skal jeg klare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten i dag viste 62,4 kg. Nærmer meg første delmål! :)

Ble ingen trening i dag, men har gått veldig mye iløpet av dagen, i regnværet til og med! :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Veide meg igjen i dag, og nå er første delmål nådd! :jepp:

Vekten viste 61,3 kg, og nytt sportsundertøy er kjøpt inn :)

Neste delmål: 58 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Har ikke blitt noe særlig med trening i sommer, men skal komme i gang igjen om 1 uke :) Har halsbetennelse nå, så må ta det litt rolig..

Vekten i dag viste likevel 60,4 kg! Gleder meg til å se 50-tallet snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går jo den rette veien, Thussa! :)

Kan jeg få lov til å spørre hvor gammel du er?

Stå på! Dette klarer du fint! :jepp:

God bedring, forresten! :)

Endret av *Inspiration*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for det, Inspiration! :)

Nå er jeg frisk igjen, så skal begynne å trene i morgen. Blir nok en tøff start etter denne late sommeren, men satser på en spinning-time. Blir deilig å komme i gang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk, Dancer :) Ja, har jo kommet omtrent halvveis. Fikk trent litt i forrige uke, og hadde en styrkeøkt i går. Ble ingen trening i dag, men tar det igjen i morgen :) Tenker jeg veier meg igjen på fredag, så håper jeg vekten har gått enda litt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så flink til å skrive her inne i det siste, men skal prøve å skjerpe meg :sjenert:

Prøvde den gamle olabuksa igjen nå i kveld, og jeg tror jeg fikk den litt lenger opp nå! :) Jeg fikk den fortsatt ikke så langt opp som den skal være, men det kommer seg. Satser på å prøve den igjen i slutten av neste uke. Er forresten under 60 kg nå! :jepp: Husker ikke akkurat hva, men skriver her neste gang jeg veier meg.

I morgen blir det styrke igjen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en slapp styrkeøkt i dag, formen var ikke helt på topp. Kostholdet har heller ikke vært det beste, og helte nedpå en hel pose med smash i kveld, bare som prikker over i'en :nei:

uff, nei i morgen må jeg ta meg sammen. Har meldt meg på spinning-time, og den SKAL jeg komme meg på!

Endret av thussa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har ikke trent i dag, men vært mye i aktivitet og spist sunt ihvertfall :)

I morgen blir det styrketrening igjen, vil virkelig klare å komme inn i den gamle buksa snart! Veier meg i morgen tidlig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en del utskeielser og ingen trening i helgen, men trente styrke i går, og step i dag.. Gikk også en times tur i det fine været :)

Nå får jeg på meg et belte jeg ikke fikk rundt livet i starten, så det skjer tydeligvis noe med kroppen :jepp:

I morgen blir det styrke igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Uff, vært umotivert nå i det siste, tror vekten ligger på ca 60.. Føler meg tung og oppblåst, spist usunt de siste dagene :tristbla:

Men så kom jeg på at målet mitt er 56 kg, så med en vekt på 60 kg er jeg tross alt bare 4 kg unna! :jepp: Begynte på 65 kg, så er jo over halvveis! Dette skal jeg klare, starter på ny frisk med spinning i morgen :)

Når jeg har kommet meg ned til 56 kg skal jeg ta sol og ta i bruk et nydelig undertøyssett jeg kjøpte for lenge siden :) Dessuten er jeg sikker på at den gamle yndlingsbuksen vil passe igjen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er kjempeflink jeg. Dette går jo den rette veien, så det er bare å fortsette :)

:klappe: for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takk for det, Inspiration! :)

Har klart å få en strekk i låret, så har ikke trent noe denne uken..Men er bedre nå, så regner med at jeg kan trene fra mandag igjen :) Vekten viste i dag tidlig 59,9 kg. Men tror jeg skal innføre et veieforbud nå, frem til 10 november. Da får jeg nemlig penger, så hvis jeg har nådd delmålet mitt på 58 kg innen da, kan jeg jo kjøpe meg noe fint :jepp:

Endret av thussa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det til sammen 50 min på tredemølla, vekslet mellom å gå og løpe. Trente også styrke, går bedre med strekken i lårene nå. :)

I dag satser jeg på å komme meg på step-time. Blir nok tungt siden det er en stund siden sist, men må jo bare hoppe i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...