thussa Skrevet 15. mars 2010 #1 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Da har jeg også skaffet meg treningsdagbok! Er 168 cm og veier ca 65 kg. Er ikke tykk, men anser meg selv som smålubben, og det vil jeg endre på. Vil få vekk litt fett fra spesielt mage, lår, hofter og overarmer. Så nå skal det trenes! Har også blitt for mye sjokolade og usunn mat det siste halvåret, og det vises virkelig på kroppen og vekten. Med andre ord er det ikke muskler jeg har lagt på meg Satser først på å komme meg ned til 60 kg, så får jeg se hvordan kroppen ser ut da, og hva jeg gjør videre. Har troen på at å rapportere her kan hjelpe på motivasjonen! Her er delmålene mine: Delmål 1: 62 kg nådd! Delmål 2: 58 kg Mål: 55 kg Endret 19. januar 2011 av thussa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thussa Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 16. mars 2010 Gikk på vekten når jeg sto opp i dag, så nå vet i hvertfall jeg hva utgangspunktet mitt er. Neste veing blir altså neste tirsdag. Vekt tirsdag uke 11: 66,1 kg Startet dagen med 45 min på ellipsemaskin, og satser på å komme meg på en enkel step- og styrketime i ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thussa Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mars 2010 Kom meg på trening som planlagt, og ble en tur i stallen og ridning i tillegg. Har vært flink med maten også, så er veldig fornøyd med den første dagen! Skal bli godt å legge seg kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thussa Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 18. mars 2010 Ble 45 min spinning i går og en ridetur Tok noen mageøvelser på kvelden også. I dag derimot er absolutt ingenting å skryte av. En gigasprekk allerede dag 3, med altfor mye usunn mat og sjokolade, og ikke noe trening. Uff, får ta det igjen med å være flink i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thussa Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 22. mars 2010 Har hatt en stor sprekk allerede, men nå er jeg i gang igjen! Det er mandag, og det vil si ny uke -nye muligheter Kjenner jeg begynner å få vondt i halsen, men skal komme meg på spinning etterpå likevel. Så får jeg heller bare ta det litt roligere. Ettersom jeg ikke har vært noe flink de siste dagene, venter jeg med veingen til fredag, og håper å kanskje se litt nedgang likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 23. mars 2010 #6 Del Skrevet 23. mars 2010 Lykke til Thussa! Jeg har også en ny treningsdagbok her inne. Har også mye erfaring i det å velge sjokolade og sofa foran spinningtimen. Men det skal det bli slutt på nå, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thussa Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 25. mars 2010 Hyggelig at du stakk innom Marshmallow! Ja, er ikke lenge til sommeren, og sofasliting med sjokolade hjelper ikke på bikinikroppen akkurat Skal ta en titt i dagboka di også! Jeg har selvfølgelig klart å bli skikkelig forkjølet, så blir ingen trening på meg med det første. Men skal klare å ligge unna sjokoladen og annet snop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thussa Skrevet 12. april 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 12. april 2010 Har ikke vært særlig flink siden sist jeg skrev her, mye utskeielser i påsken osv Utrolig nok viste likevel vekta i dag litt over 65 kg. Denne uka får jeg kun trent i morgen og onsdag, og kanskje det blir noen gåturer i helgen. Skal bort torsdag-søndag, og vet det vil bli servert mye kosemat til middag der vi skal. Så jeg får heller bare ta en liten porsjon. Satser på at vekta viser 64,5 neste mandag! For da føler jeg at jeg får en god ''ny start'' på slankingen, dessuten har jeg heller ingenting som hindrer meg i å trene den uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thussa Skrevet 12. april 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Jeg har noen mål med slankingen min, så tenkte å skrive dem opp her så jeg blir minnet på dem:) Og JA, jeg er overfladisk og slanker meg hovedsaklig for utseendets skyld, så er det sagt. Men blir selvfølgelig deilig med en lettere, sunnere og mer energisk kropp også! Mål utseendemessig: -Veie 56 kg (endret fra 54 kg) -Passe inn i den gamle yndlingsjeansen min -Få på meg det ene beltet igjen (får det ikke engang på ytterste hakket nå!) -Se bra ut i hipsters -Få vekk lovehandles -Minke lårene slik at de ikke gnisser sammen -Stramme opp overarmene -Få på meg den gamle pysj-shortsen uten å få ''muffintopp'' -Få vekk fettet på magen (greit med den lille berømte bulen nederst som mange sliter med å få vekk, men resten skal vekk) -Få på meg treningstightsen uten å få ''muffintopp' -Bli mer proporsjonert Jeg hadde alle disse målene oppnådd for et års tid siden, så vet at det er fullt mulig! Har altså ca 10 kg å gå ned, så tror jeg de fleste andre målene kommer med i slengen. Det er noen ting som driver meg, så vil skrive en liste over det som motiverer meg mest også: -Vil trives med og være stolt av kroppen min -Kjøpe de klærne jeg vil, og finne bukser som ser bra ut på meg -Vil se bra ut for kjæresten min -Vil vise folk rundt meg at jeg kan når jeg vil, og at jeg ikke har mistet kontrollen (føler at mange ser ned på meg siden jeg har lagt på meg såppass det siste året) -Se bra ut i bikini Endret 10. juni 2010 av thussa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 13. april 2010 #10 Del Skrevet 13. april 2010 Stå på , Thussa! Dette klarer du fint! Har du egen hest forresten? Jeg red mye som tenåring og planlegger å begynne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thussa Skrevet 19. april 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 19. april 2010 Uff, flaut å si dette..Men jeg sprekker hver 3 dag, med sjokolade, usunn mat etc..Regner med at det grense jeg bare må klare å komme meg over, sånn at jeg kommer skikkelig i gang. Fra og med i morgen skal jeg klare det! Skal skrive her hver dag de 3 dagene for å si hvordan det går, og håpe det hjelper.. Jeg vil jo så gjerne bli sunn, virker bare som jeg ikke helt klarer å gi slipp på det usunne, og ''må bare ha en siste dag'' alt for ofte. Marshmallow, takk for oppmuntring! Jeg har egen hest ja. Så får jo litt ekstra aktivitet der, også er det jo veldig koselig! Spesielt nå som det blir varmere i været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thussa Skrevet 20. april 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Tenkte jeg skulle sette opp noen delmål underveis, for å få litt ekstra motivasjon Veier nå (fortsatt) ca 66 kg. Belønninger jeg har tenkt ut når jeg har nådd målene: 62 kg (-4 kg): pierre robert sportsundertøy klart! 58 kg (-8 kg): ta i bruk et nydelig undertøysett jeg har kjøpt, men ikke brukt enda + prøve den gamle olabuksa 55 kg: (-11 kg) slank kropp! Skal pønske ut noe mer her, men får se hva jeg har lyst på når jeg nærmer meg målet:) endret litt på delmålene, synes det var bedre med sportsundertøy før sexy undertøy Endret 19. januar 2011 av thussa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thussa Skrevet 26. april 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 26. april 2010 Vekten i dag viste 64,9 kg! Motiverende å se at den har gått litt ned, så nå blir det spinning i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thussa Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #14 Del Skrevet 16. mai 2010 Har ikke vært så flink ssom jeg burde, men har likevel gått litt ned! Vekten i dag viste 64,5 kg, selv om det var midt på dagen etter både mat- og vanninntak, så kan ikke klage på det. Neste uke har jeg bare mulighet til å trene tirsdag, onsdag og torsdag, så disse dagene SKAL jeg trene! Planen er: tirsdag: 30 min step, 30 min styrke, litt tredemølle. onsdag: 60 min tredemølle (veksle mellom å gå og jogge) torsdag: 15 min tredemølle, 45 min spinning skal også prøve få til noen gåturer i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thussa Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 26. mai 2010 skal jo egentlig bare veie meg på morgenen når jeg våkner, men kom hjem fra trening i dag og klarte ikke la være! Vekten viste 63,3 kg! I morgen skal jeg ha veiledning på treningssenteret, skal prøve å få trent litt mer styrke. Har ikke klart å ligge helt unna godis og usunnheter, men har blitt MYE flinkere til å begrense meg! Før tenkte jeg at hadde jeg spist en sjokoladebit, kunne jeg like greit spise helt posen..Men blitt flinkere til å hente meg kjapt inn igjen nå! Neste veiedag blir fredag morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thussa Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #16 Del Skrevet 27. mai 2010 Veiledningen i dag gikk kjempefint! Fikk satt opp et styrkeprogram for hele kroppen som jeg skal kjøre 2-3 ganger i uka. Plan for neste uke: mandag: styrke tirsdag: 1 time step onsdag: styrke torsdag: spinning Helgen er jeg usikker på enda, må se an litt. I morgen er som sagt ny veiedag, blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thussa Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #17 Del Skrevet 28. mai 2010 Vekten i dag viste 63,1 kg, skal ikke klage på det! Veier meg igjen på mandag, for da blir terskelen litt høyere for å skeie ut helt i helgen. Skal kose meg litt, såklart Blir ikke mulighet til trening i helgen, men skal prøve å få gått litt ihvertfall. Hadde vært gøy å sett 62-tallet på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thussa Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 31. mai 2010 Har ikke vært så flink i helgen, men kom meg på trening i dag:) Først 20 min på tredemølla, og så en god styrkeøkt etterpå, deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thussa Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #19 Del Skrevet 1. juni 2010 var bare nødt til å prøve den gamle olabuksa i dag, for å ha noe å sammenligne med fremover. Jeg får den ganske langt opp, men nesten halvparten av rumpa stikker ut øverst Men det ga meg motivasjon, for det er jo tross alt ikke SÅ mye som må vekk. Vil tro at når jeg kommer meg ned til 60, så skal jeg nok ihvertfall få lirket den ordentlig på meg.. Er fryktelig støl i dag, men blir styrketrening igjen i morgen! Droppet forresten veiingen på mandag, vil heller vente litt lenger til jeg føler at jeg har gått ned litt ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 1. juni 2010 #20 Del Skrevet 1. juni 2010 Så flink du er! Det ser jo ut til å gå veien dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå