Gjest Vondt :( Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har gjennom flere år hatt mye vondt over neseryggen. Noen dager er fine, andre er helt jævlige. Da det er jævlige dager som i dag så presser det veldig, jeg blir sløv og faktisk kvalm også! Jeg har vært hos lege for jeg tenkte på bihulebetennelse, men fikk beskjed om at hvis det var bihulene burde jeg hatt vondt i kjeven og panna også. Jeg får mer vondt over neseryggen da jeg leer meg og spesielt hvis jeg lener meg framover. Noen ganger har jeg så vondt at jeg ligger i fosterstiling og gråter Har vært hos forskjellige leger med dette, men det eneste svaret jeg har fått er at jeg er en veldig høy slimproduksjon og at jeg må skylle nesa med saltvann. Jeg skyller nesa med saltvann hver eneste dag. Jeg snorker en del om natta, puster fort og er ofte veldig mye trøtt og kan glatt sove 12 timer hvis jeg ikke må opp til en bestemt tid om morgenen. Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre med dette. Jeg får nesten angst hvis jeg må leve med dette resten av livet. Jeg har skikkelig vonde dager en til to ganger i uka. Noen som har råd til meg? Eller vært borti dette selv?
Siiw Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Hmm - aldri hørt om . men det minner veldig om noe med bihulene... Kanksje prøve noen andre leger? kan å være at du har en skade på nesa? som du fikk som mindre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå