Gå til innhold

fritidsaktivitet til fireåring

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor finner jeg oversikt over fritidsaktiviteter til fireåringen min? H*n har så lyst til å begynne på "noe".

Tenker helst turn, kor, svømming eller lignende en ettermiddag i uken.

Googler rundt, men er tydeligvis helt blind...

Er i Fjell kommune i Hordaland. Noen behjelpelige sjeler her?

Videoannonse
Annonse
Gjest Trajan
Skrevet

Gi han et stokk og et hjul så kan h"n gjøre slik barn lekte med før i tiden med og stikke stokken i hjulet og løpe etter den

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor finner jeg oversikt over fritidsaktiviteter til fireåringen min? H*n har så lyst til å begynne på "noe".

Tenker helst turn, kor, svømming eller lignende en ettermiddag i uken.

Googler rundt, men er tydeligvis helt blind...

Er i Fjell kommune i Hordaland. Noen behjelpelige sjeler her?

Ta han med på tur i skogen, eller i akebakken. Ta han med på løkka og spill fotball sammen med ham, eller i svømmehallen og kos dere. Bibliotekbesøk? Barneteater? Lekeplassen? Syng sammen med ham, inviter venner hjem og spill et spill eller legg puslespill, syng sammen. Lesestund? Poenget mitt er at en 4-åring ikke behøver noe organisert aktivitet, la han kose seg sammen med dere foreldre, søsken og venner......

Gjest Gjest
Skrevet

Tror jeg må spesifisere litt her...

Jeg tilbringer mye tid med barnet mitt og er vel det som regnes som en aktiv mor. Hverdagen er relativt hektisk, men vi koser oss desto mer i helgene. Av overnevnte forslag, så gjør vi mange av de tingene.

Det jeg er på jakt etter, er altså en oversikt over tilbud til barn i denne aldersgruppen i min kommune. Dette fordi h*n har så lyst å begynne på ulike aktiviteter som barnehagevennene går på (som nevnt i første innlegg - kor, turn, svømming eller lignende.) Dette er da ment som en positiv ting, noe jeg kan være med på som "publikum" - ikke et "hvor kan jeg dumpe ungen noen timer".

Noen som kan hjelpe meg med å finne en slik oversikt?

Gjest Gjest
Skrevet

Kommer ann på hva du tenker deg, men her finner du lag og foreninger i Fjell kommune. Kan være du klarer å finne noe her som barnet ditt kan være med på.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det ikke vanlig at oppstart av ulike aktiviteter annonseres i lokalavisen, da? Typisk rett etter sommerferien og rett etter jul. I tillegg kan en av og til finne oppslag på butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...