Gjest Gjest_TS Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Hei.. Har lest endel her inne om denne P-pillen og fått litt delte meninger om den.. Har tatt min første pille idag på første mens dag. Men så kom jeg til å tenke på det folk sier om blødninger konstant i 3 mnd.. (håper jeg slepper unna dette) Skal nemlig til syden om 3 veker og har ikke så lyst å være plaget med dette da.. Noen her inne som hadde noe særlig med plager i begynnelsen/eventuelt ingen plager i det hele... Takk for svar
Sølvdugg Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Jeg hadde ingen blødninger i det hele tatt når jeg gikk på den pillen
Gjest TS Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Ikke i begynnelsen engang... Da krysser jeg finger og tær for harde livet å håper på at jeg er like heldig... :gjeiper:
Gjest Gjest_GJest_* Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Jeg hadde heller overhodet ingen blødninger da jeg gikk på den. Men en venninne hadde små blødninger. Folk reagerer forskjellig, men du får krysse fingrene Evt kan du kanskje utsette å begynne på de til etter sydenturen?
Gjest Gjest25 Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Hei Jeg har gått på Cerazette i flere år, da i 2 omganger (hadde en p.pille i mellom). Jeg har aldri blødd av den pillen, men opplevd kramper i magen etter flere mnd bruk.
brumma* Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Jeg fikk "mensen" etter ca en ukes bruk, men det var det. Ingen flere blødninger i løpet av den tiden jeg gikk på pillene. (Fikk masse kviser etter 4-5 måneder da, og måtte slutte, men det er en annen sak...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå