Gå til innhold

Cerazette


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_TS
Skrevet

Hei..

Har lest endel her inne om denne P-pillen og fått litt delte meninger om den..

Har tatt min første pille idag på første mens dag. Men så kom jeg til å tenke på det folk sier om blødninger konstant i 3 mnd.. (håper jeg slepper unna dette) Skal nemlig til syden om 3 veker og har ikke så lyst å være plaget med dette da..

Noen her inne som hadde noe særlig med plager i begynnelsen/eventuelt ingen plager i det hele...

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ingen blødninger i det hele tatt når jeg gikk på den pillen :)

Skrevet

Ikke i begynnelsen engang...

Da krysser jeg finger og tær for harde livet å håper på at jeg er like heldig... :gjeiper:

Gjest Gjest_GJest_*
Skrevet

Jeg hadde heller overhodet ingen blødninger da jeg gikk på den. Men en venninne hadde små blødninger. Folk reagerer forskjellig, men du får krysse fingrene :) Evt kan du kanskje utsette å begynne på de til etter sydenturen?

Gjest Gjest25
Skrevet

Hei

Jeg har gått på Cerazette i flere år, da i 2 omganger (hadde en p.pille i mellom). Jeg har aldri blødd av den pillen, men opplevd kramper i magen etter flere mnd bruk.

Skrevet

Jeg fikk "mensen" etter ca en ukes bruk, men det var det. Ingen flere blødninger i løpet av den tiden jeg gikk på pillene.

(Fikk masse kviser etter 4-5 måneder da, og måtte slutte, men det er en annen sak...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...