Gjest gutt19 Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Hei! Har slitt med kviser siden jeg var 12-13 år, men i de siste 2 åra så har det vært helt ektremt. Fikk betente kviser så fort dem popper ut over nakken og rygg.(der hvor jeg er plaget mest). På det værste så var det utrolig vondt å bare vende hodet til side. Prøvde masse forskjellige kremer, men ingenting fungerte. Men så fikk jeg prøve noe som heter Tetralycal. Nesten alt av kviser ble borte, og den fungerte utmerket. Men så etter halvannet år så funket kuren dårligere. Jeg begynnte å få kviser igjen, så da gikk jeg til legen for å spørre om han hadde noe sterkere som kunne få fjernet kvisene for alltid. Nå denne høsten som var så fikk jeg startet på en 4 mnd Roaccutan kur for å få vekk kvisene en gang for alle. Hele kuren gikk helt greit, syns ikke bivirkningene var så veldig ille. Blødde litt neseblod og fikk stive ledd, men det var alt. Ble helt fin i huden etter kuren, og hudlegen sa at det var null bekymring for at kvisene kommer tilbake. Men nå, 2 mnder etter jeg ble ferdig med kuren, så begynner kvisene å poppe ut bak i nakken og ryggen (der har kvisene alltid vært et problem). Ringte så til hudlegen, og da fikk jeg som var at jeg kan hvis jeg vil, kjøre samme kuren om 6 mnd hvis jeg vil. Fikk for noen dager siden utskrevet resept på en slags "stift" som jeg skal smøre på kvisene, så langt har jeg ikke merket noe forskjell. Kan tilføye at kvisene er konstant betente med en gang når de kommer, og er for meg umulig å klemme dem ut pga smerten ved bare å berører dem. Noen erfaringer eller forslag for hva jeg bør gjøre nå? Med vennlig hilsen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå