Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Kan en anen hver dag faste ha effekt på å få ned candida i en uke
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Får de vis jeg ikke spiser er jeg mer siker at jeg ikke får i meg sukker Som soppen lever av. Jeg tar melkesyre bakterier i til eg. Jeg tror ikke jeg har helse til faste i en uke uten stopp
Gjest Alabama Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Får de vis jeg ikke spiser er jeg mer siker at jeg ikke får i meg sukker Som soppen lever av. Jeg tar melkesyre bakterier i til eg. Jeg tror ikke jeg har helse til faste i en uke uten stopp Det er jo bare å kutte ut sukker fra kosten og ta en canesten?
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Ja og nei. Det er enkelt å holde seg veke fra tipisk mat som kakker boller og brus men ikke middager særlig når jeg går på folkehøgskole. Muligens men hjelper canesten mot sopp som seter høyere oppe i kroppen.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Å å uten mat er aldri bra for noe som helst. Har du candida så snakk med lege/ernæringsekspert om det.
Gjest Alabama Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Hvis du har candida i spiserør/munn kan du få Mycostatin mikstur som du svelger, er reseptbelagt så du må til legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå