Gå til innhold

Operasjon av Trang forhud

Fremhevede innlegg

Gjest gjest_gorine
Skrevet

Har lest mye på nettet om emnet, men føler jeg fremdeles mangler endel informasjon.

Kjæresten min har dette problemet og får ikke forhuden tilbake i det hele tatt. Han ønsker å operere dette.

Håper på svar fra noen som enten har vært gjennom dette selv eller hatt en partner som har hatt operajonen.

Hvilken operasjon vil han mest sannsynlig måtte ha (vet dere ikke er leger her inne men spør likevel), full omskjæring eller den hvor de bare snitter?

Er det sant at en kan få samme problemet igjen noen år etter en vellykket operasjon?

Koster dette noe eller får man det dekket?

Hvordan ser penisen ut etter operasjons-såret har grodd? Lest endel skrekk historier som skremmer meg litt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Alabama
Skrevet

Dette bør en lege svare på. Kan han ikke gå til legen selv og få informasjon der?

Gjest Gjest
Skrevet

Her fikk vi tilbud om snitt. Var inne på dagkirurgisk poliklinikk. Forhuden var så trang at den var helt umulig å dra tilbake. Dette er nå 15 år siden og ingen problemer etter inngrepet. Snittet gjøres jo bare for at forhuden skal bli videre. Omskjæring er jeg ikke for da det gjør glans mindre følsom over tid og det dermed kan være vanskeligere å få orgasme. Er det en medisinsk årsak så dekkes inngrepet fullt ut. Penis ser fin ut etterpå også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...