Gjest lurven Skrevet 10. september 2003 #1 Skrevet 10. september 2003 leste netopp på vg nett at en figur fra krf var anmeldt for å ha slått hunden sin med en planke.. hmmm "du skal ikke slå" nok en et eksempel på de kristnes dobbeltmoral..
chimp Skrevet 10. september 2003 #2 Skrevet 10. september 2003 ....men tukte kvinner, barn og dyr gjør de gladelig!!! :evil:
Gjest lurven Skrevet 10. september 2003 #3 Skrevet 10. september 2003 fins jo noen ålreite kristne også men det trenger oike akkurat å snakke så høyt om moral.. hva er vitsen med de budene ingen klarer likevel å etterleve dem
chimp Skrevet 10. september 2003 #4 Skrevet 10. september 2003 Skinnhellighet!!! Men klart d fins ålreite kristne da......
Ridder Reddik Skrevet 10. september 2003 #5 Skrevet 10. september 2003 ....men tukte kvinner' date=' barn og dyr gjør de gladelig!!! :evil:[/quote'] "Du skal ikke slå" Dette gjelder alle, bortsett fra kvinner, barn og dyr, selvfølgelig. Disse trenger displin, og det er en manns plikt å sørge for at de kjenner sin plass, vet du. Kvinner og dyr ble kun skapt for å tjene mannen, dette er jo noe alle vet. :-?
Gjest Tex Skrevet 11. september 2003 #6 Skrevet 11. september 2003 Mulig KrF har fått enda en ripe i lakken, ja... Det var det de trengte mest nå...
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2003 #8 Skrevet 12. september 2003 Og: "Du skal ikke drepe", men hvor mange kristne er vegan? Få, de fleste spiser opp maten til andre mennesker, hven bryr seg om mennesker i u-land har korn så lenge vi har biff? Sære greier.
Ridder Reddik Skrevet 12. september 2003 #9 Skrevet 12. september 2003 Og: "Du skal ikke drepe", men hvor mange kristne er vegan? Jeg spiser kjøtt. Kaller du meg morder?
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2003 #10 Skrevet 12. september 2003 Indirekte er vi nok det, det er ganske enkelt ikke nok mat om alle skal leve på kjøtt, så jeg gjør så godt jeg kan for å spise minst mulig animalske produkter, er faktisk mye godt uten kjøtt/melk/egg, og slipper tanken på at jeg spiser opp andre menneskers mat.
Mann 40 Skrevet 12. september 2003 #11 Skrevet 12. september 2003 Og: "Du skal ikke drepe"' date=' men hvor mange kristne er vegan? Få, de fleste spiser opp maten til andre mennesker, hven bryr seg om mennesker i u-land har korn så lenge vi har biff? Sære greier.[/quote'] Det er mennesker du ikke skal drepe.
*Lavendel* Skrevet 13. september 2003 #12 Skrevet 13. september 2003 Min morfar sa alltid at: "Du skal passe de for dem som sitter på første benk i kirka!"
OppNed Skrevet 13. september 2003 #13 Skrevet 13. september 2003 Lurt å passe seg for alle de eldre damene som sitter bakerst også. De synger så...skjelvende, synes jeg.
Gjest lurven Skrevet 13. september 2003 #14 Skrevet 13. september 2003 Lurt å passe seg for alle de eldre damene som sitter bakerst også. De synger så...skjelvende' date=' synes jeg.[/quote']det er pga dildotrusene
OppNed Skrevet 13. september 2003 #15 Skrevet 13. september 2003 :o Å...det...har jeg aldri tenkt på!
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2003 #17 Skrevet 13. september 2003 Min morfar sa alltid at: "Du skal passe de for dem som sitter på første benk i kirka!" Jeg har alltid passet meg for dåpsbarn med foreldre og faddere. Vet aldri hva de kan finne på. *smurfen*
Gjest lurven Skrevet 13. september 2003 #18 Skrevet 13. september 2003 Jeg har alltid passet meg for dåpsbarn med foreldre og faddere. Vet aldri hva de kan finne på. *smurfen*jeg har vært fadder to ganger da så jeg er dobbelt farlig
OppNed Skrevet 13. september 2003 #19 Skrevet 13. september 2003 *grøsse* Ikke bare sier du pule hele tida, lurv (ja, du gjør jo det! Hele tiden skriver du dette ordet. Sv ofte, VAFFAL), men du har sittet på første rad, mer enn en gang? Og du...våger å kalle folk for dobbeltmoralister? Din...din...kvadruppelmoralist!!!
Gjest lurven Skrevet 13. september 2003 #20 Skrevet 13. september 2003 hvis dobbelt moral er dobbelt så bra.. hva er da kvadruppel moral?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå