Gå til innhold

Mellomblødninger ved p-piller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg byttet for 6 mnd siden fra trionetta til yasmin, og har etter det vært plaget med mellomblødninger. De starter siste uken på pillen og fortsetter til den "ordentlige" mensen kommer. Er vannvittig plagsomt!! Er ikke store mengder med såpass at jeg synes det er ekkelt å ha sex. Typen begynner å bli lei av min 2-ukers mensen også.

Noen som har erfaringer med dette?? Hvor lang tid tok det før det stoppet?? Jeg har planer om å prøve 6 mnd til for å se om det gir seg.

Dette er helt uholdbart!! Hjelp!!?

• 5 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg byttet for 6 mnd siden fra trionetta til yasmin, og har etter det vært plaget med mellomblødninger. De starter siste uken på pillen og fortsetter til den "ordentlige" mensen kommer. Er vannvittig plagsomt!! Er ikke store mengder med såpass at jeg synes det er ekkelt å ha sex. Typen begynner å bli lei av min 2-ukers mensen også.

Noen som har erfaringer med dette?? Hvor lang tid tok det før det stoppet?? Jeg har planer om å prøve 6 mnd til for å se om det gir seg.

Dette er helt uholdbart!! Hjelp!!?

Har akkurat det samme problemet, så skulle gjerne hørt om hvordan jeg kan bli kvitt det! Skal bestille ny time hos legen å prøve nytt merke, tror det er eneste løsning. Har hatt det sånn i 4-5 mnd nå, og er ganske plagsomt både for meg å typen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...