Gå til innhold

bikini til små pupper


Gjest Gjest_Elise_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

trekantbh med knyting hvor det skjer endel for å skape illusjon om at brystene er litt større enn de er. F.eks rysjer, horisontale striper, blomstermønster(som er veldig inn nå) osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ca. den størrelsen, og bruker kun trekantbikinier med knyting. Gjerne litt mønster på overdelen, med ensfarget underdel. Velger også de BH'ene med litt fyll i for litt ekstra løft, og det viktigste er at den sitter pent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Push-up bikini, gel-oil fyll gjør seg veldig bra.

Jeg har HELT gitt opp trekantbikinier, gir meg ingen kløft,ingen illusjon av noe som helst, de eneste trekantbikini er fin på er de som har akuratt passe store pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg har mindre pupper enn de på bildet og har funnet ut at bikinioverdel som ser ut som en vanlig push-up bh er det beste. Trekantbh får det til å se ut som jeg ikke har pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har også mindre enn på bildet og synes trekanbh med paddinge er det fineste, men trekanten må ikke være så stor at den dekker alt, da. Jeg føler meg for fake med skikkelig padding, synes det nesten sr ut som om de er mindre da, men jeg skal jammen forske litt mer i år.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekant bh til små pupper er bare tull. Jeg har relativt små pupper og trekant bh gjør dem enda mindre...nei foretrekker push up bikini bh. Det virker både sexy og gir meg en illusjon av at puppene ikke er så små. Eller så ser halternekk bh bra ut om du har små pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har også små pupper, og trekantbikini funker iallefall ikke på meg. De ser bare mindre ut :P Halternecken med de tjukke stroppene kler meg heller ikke, men det er vel mer fordi jeg har brede skuldre.

Jeg har falt helt for denne typen: http://z.about.com/d/teenfashion/1/0/t/4/-/-/Striped_TerryCloth_BandeauBikini.jpg

Ingen som kan dømme puppene etter kløfta de ikke ser iallefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også små pupper, og trekantbikini funker iallefall ikke på meg. De ser bare mindre ut :P Halternecken med de tjukke stroppene kler meg heller ikke, men det er vel mer fordi jeg har brede skuldre.

Jeg har falt helt for denne typen: http://z.about.com/d/teenfashion/1/0/t/4/-/-/Striped_TerryCloth_BandeauBikini.jpg

Ingen som kan dømme puppene etter kløfta de ikke ser iallefall :fnise:

Samme her.

Denne bikinien her feks http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=4512781

Lignende "din".

Har en del av denne typen. Ser bra ut forfra hvertfall, men puppene ser litt små ut fra siden.

Har også en "vanlig bh"-bikini, lurer på om jeg skal padde den litt og trylle frem en kløft.

Har btw små pupper på strl med de på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...