Gå til innhold

Sexgal

Fremhevede innlegg

Gjest Norass
Skrevet

Jeg elsker sex. Jeg rett og slett elsker det over alt på jord. Å jeg elsker utforskning..! Det er det mest spennende jeg vet om.

Når jeg står opp å skrur på tvn, så er det reklamer med halvnakne damer overalt, eller deilige mannfolk som poserer for en eller annen parfyme eller barberhøvel-greier. Å det må jeg si,det er stas å drikke morgenkaffen til sånt.=)

På jobben har vi en ganske ok tone alle sammen, vi kjenner hverandre godt og er en tett gruppe, så det er som regel litt snusksnakk hver dag, å det synes jeg er kjempebra. Det er jo så gøy og befriende, også får man jo faktisk litt informasjon om hverandre, og viten om hva og hvordan andre har det. Stedet jeg kommer fra er lite, og det er ganske vanlig å prate om sex og sånt daglig.Tror det er ganske vanlig overalt? Det kommer smygende i nesten alle sammenhenger merker jeg værtfall.

Etter jobb drar jeg kanskje på cafe med venninner, og der snakker vi jo såklart om mennene våre, utveksler erfaringer og slikt, osv. Etter dette er det hjem, kanskje lager jeg middag eller bare hiver noe i microen. Ser litt på tv og slapper av. På tven er det som regel enten "paradise hotell", Sex og singelliv, the L-word, eller andre serier med litt sex som ingrediens. Hvis det ikke går en film da. Som som regel har litt sex i seg den også.

Så kommer kjæresten å vil ha sex, og jeg har bare gått å ventet hele dagen på ham, men så...Så tenker jeg: Fy faen så lei jeg er...! Jeg har jo vært omringet av sex hele dagen! Jeg må prøve å unngå det i morgen...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest#
Skrevet

Hva er det du vil med innlegget ditt?

Gjest norass
Skrevet

Bare se om det var andre som har det som meg? ikke verre enn det egentlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...