Gjest Gjest_Gjest2_* Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Som tittelen beskriver så lurer jeg på om det er vanlig for en jente å få orgasme første gang hun har sex, altså ved debutering? I så fall; hvor mangen av dere fikk det?
Gjest Tricky Tic Tac Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Som tittelen beskriver så lurer jeg på om det er vanlig for en jente å få orgasme første gang hun har sex, altså ved debutering? I så fall; hvor mangen av dere fikk det? De fleste kvinner får sin første orgasme via masturbering. Jeg hadde det sinnsykt deilig med mannen jeg debuterte med og fikk orgasme, men det er fordi jeg greier å slippe meg løs og nyte i fulle drag.
NovaFlare Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Det er nok veldig sjelden for det er ofte mye usikkerhet inne i bildet, og usikkerhet og orgasme går sjelden hånd i hånd. Og hvis du snakker om vaginal orgasme kan jeg vel nesten svare nei for alle? Det er nok sjelden, ja, for det er få kvinner som får vaginal orgasme i utgangspunktet, dessuten er det sjelden godt første gangen.. Men de som har utforsket onani i forkant kan nok oppnå orgasme det om de er avslappet.
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 (endret) Tror ikke de er vanlig, jeg fikk det hvertfall ikke. Var ikke i nærheten en gang Endret 14. mars 2010 av Iza'bella
felgen Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Tror det er ganske få som opplever det, selv om det bare blir en påstand fra min side. Men det er noe med å bli vant til følelsen av at noen andre er inne i deg, noe som i starten bare er rart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå