Gå til innhold

hyperventilering + samleie


Gjest Gjest_Lisa_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*

Når jeg har sex, og kjæresten treffer ett spesielt punkt når han er inni meg så begynner det plutselig å prikke i hele kroppen og jeg begynner å hyperventilere. Mister følelsen i ansikt og armer, og blir svimmel. Umulig å fortsette når det er slik. Puster normalt, som jeg gjør ellers under sex men tror hyperventileringen kommer av at jeg blir overrasket/forfjamset + att tårene presser på uten grunn. Noen som vet hva det er, eller som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Lisa_*
livmortappen?

nei. Vet ikke om det er G-punket eller om det er et annen godt punkt som blir truffet ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lisa_*
Spørsmålet er om det er en positiv eller negativ opplevelse.

Negativt. Kjenner jeg kan oppnå orgasme etterhvert, helt til jeg plutselig blir slik. Da er det så ille at jeg ikke klarer å fortsette. Plagsomt. Ingen som har opplevd eller hørt noe lignende? Eller vet hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Da er poenget å unngå denne stillingen. Kan jo hende at en større blodåre kommer i klem? Eller noen nerver? eller noe slik. Aner ikke hva det er, men unngå det så lenge det er negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Lisa_*
skjer dette hver gang da?

nei, skjer ikke hver gang. Kanskje skjedd 2 ganger før, men det er lenge siden. Greia er att når han treffer det punktet er det skikkelig digg. Eneste gangen jeg kan oppnå orgasme av bare penetrering, derfor det er dumt jeg må stoppe fordi jeg blir slik :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...