LetThemEatCake Skrevet 16. mars 2010 #21 Skrevet 16. mars 2010 Jag tenner ikke på analsex fordi det er en underkastelse eller tabu eller någonting i den stilen över huvudtaget. Jag tenner på det fordi det er godt. Det föles mye mer än i vaginan och jag har lättare till orgasm. Just for the record för de som trur att det är rent psykologiskt.
SMann Skrevet 16. mars 2010 #22 Skrevet 16. mars 2010 Jag tenner ikke på analsex fordi det er en underkastelse eller tabu eller någonting i den stilen över huvudtaget. Jag tenner på det fordi det er godt. Det föles mye mer än i vaginan och jag har lättare till orgasm. Just for the record för de som trur att det är rent psykologiskt. Jeg har akkurat samme erfaring med min partner...det er også begrenset hvor forbudt det føles etter mange år...men hun elsker det en gang i blandt...og jeg merker at orgasmene er veldig kraftige... Jeg har prøvd det på meg selv...men dessverre...jeg skulle gjerne kunnet gjøre det selv for å forsterke egne opplevelser. Vi menn er bygd opp noenlunde likt der bak...men...jeg får heller spise kake...
FantasDick Skrevet 16. mars 2010 #23 Skrevet 16. mars 2010 Jeg ser negative erfaringer ikke var spesielt ønsket i denne tråden, men jeg satser likevel. Jeg har hatt analsex flere ganger. Med partnere jeg har vært veldig trygge på. Tålmodige og forsiktige. Brukt masse tid og glidemiddel og tatt det hele i mitt tempo. Regner med vi har gjort det ganske riktig, altså. Men jeg synes ikke det er noe godt. Det har ikke vært vondt, bare veldig "rart". Kjennes ut som jeg holder på å drite meg ut, rett og slett, og det er ikke en deilig følelse i forbindelse med sex, synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #24 Skrevet 16. mars 2010 To ord fra meg: Ekstremt smertefullt. Da har du mest sansynlig ikke gjort det riktig
LetThemEatCake Skrevet 16. mars 2010 #25 Skrevet 16. mars 2010 Jag som elsker det har også varit med om att det varit extremt smertefullt. Har fått rifter och vondt i flere uker, men dette på grunn av att vi gått för fort fram och ikke brukat tillräckligt med glid. Bara fordi det er smeretfullt en gang betyr det ikke att det trenger og vara det hver gang. Man må ha tålamod och förstånd när man sysslar med slikt, haha.
Stinelin Skrevet 16. mars 2010 #26 Skrevet 16. mars 2010 Jeg må bare understreke at det er den fysisk gode følelsen som gjør at jeg liker det, og orgasmene er flere og mer intense. I tillegg liker jeg at jeg føler meg sårbar og "tatt", men det er ikke hovedgreia. (Kan komme av at jeg bare liker analsex fra bak, og det er jo i seg selv en stilling hvor man føler at man blir tatt uansett.)
Rimmern Skrevet 17. mars 2010 #27 Skrevet 17. mars 2010 Jeg ser negative erfaringer ikke var spesielt ønsket i denne tråden, men jeg satser likevel. Hvorfor? Helt seriøst - hvorfor? Hva får du ut av det? Du legger det frem på en saklig måte, men det er 100% irrelevant for spørsmålet og tråden i sin helhet.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #28 Skrevet 17. mars 2010 Føler meg også sårbar og dominert i denne situasjonen, og det gjør at jeg tenner enda mer. Hvorfor tenner kvinner på å underkaste seg mannen? Det er jo for pokker helt perverst!
Gjest MikeWaters Skrevet 17. mars 2010 #30 Skrevet 17. mars 2010 Ikke mat trollet nå, folkens... Hvem av dem da? det svermer jo!
SMann Skrevet 17. mars 2010 #31 Skrevet 17. mars 2010 Hvorfor tenner kvinner på å underkaste seg mannen? Det er jo for pokker helt perverst! Noen mennesker tenner på å dominere og noen tenner på å underkaste seg som en del av seksualiteten. Det er både menn og kvinner som er dominante og motsatt. Enkelte liker å bytte roller. Min erfaring er at det oftest er mannen som er den dominante og kvinnen den "submissive". Dette er vanlig og ikke på noen måte perverst...så lenge respekten for hverandre er gjensidig. Mange kvinner elsker å underkaste seg en mann ved å bli bundet fast i senga under sex. Mannen er helt klart den dominante men kvinnen kan jo til de grader ligge å nyte. Jeg respekterer at du ikke tenner på det...men du trenger ikke å kalle oss perverse som faktisk synes det kan være herlig å leke litt med rollene av og til...
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #32 Skrevet 17. mars 2010 Noen mennesker tenner på å dominere og noen tenner på å underkaste seg som en del av seksualiteten. Det er både menn og kvinner som er dominante og motsatt. Enkelte liker å bytte roller. Min erfaring er at det oftest er mannen som er den dominante og kvinnen den "submissive". Dette er vanlig og ikke på noen måte perverst...så lenge respekten for hverandre er gjensidig. Mange kvinner elsker å underkaste seg en mann ved å bli bundet fast i senga under sex. Mannen er helt klart den dominante men kvinnen kan jo til de grader ligge å nyte. Jeg respekterer at du ikke tenner på det...men du trenger ikke å kalle oss perverse som faktisk synes det kan være herlig å leke litt med rollene av og til... Greit det For meg er greia at jeg ikke klarer å respektere damer som ønsker å underkaste seg meg når vi har sex. Og da er veien veeeeeldig kort til at jeg begynner å forakte henne. Og naturligvis er jeg ikke sub selv. Total likeverdighet, ellers kan det bare være. Men hva mener du er grunnen til at det helst er kvinner som er sub, og ikke menn? Oppvekst, innlærte kjønnsroller. Eller biologi?
SMann Skrevet 17. mars 2010 #33 Skrevet 17. mars 2010 Greit det For meg er greia at jeg ikke klarer å respektere damer som ønsker å underkaste seg meg når vi har sex. Og da er veien veeeeeldig kort til at jeg begynner å forakte henne. Og naturligvis er jeg ikke sub selv. Total likeverdighet, ellers kan det bare være. Men hva mener du er grunnen til at det helst er kvinner som er sub, og ikke menn? Oppvekst, innlærte kjønnsroller. Eller biologi? Jeg liker å være dominant og ville aldri gått til sengs med noen jeg ikke hadde hatt veldig stor respekt for. Jeg har aldri opplevd at jeg har mindre respekt for en kvinne som liker å være sub. Vi snakker om at man har forskjellige roller i det seksuelle. Det har ingen ting med likestilling og likevekt i et forhold å gjøre. Jeg tror biologi er mye av årsaken. Min erfaring er at det faktisk er ganske mange i ledende posisjoner som privat og i jobbsammenheng er dominante...men i seksuelle situasjoner er submissive....
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #34 Skrevet 17. mars 2010 Jeg liker å være dominant og ville aldri gått til sengs med noen jeg ikke hadde hatt veldig stor respekt for. Jeg har aldri opplevd at jeg har mindre respekt for en kvinne som liker å være sub. Vi snakker om at man har forskjellige roller i det seksuelle. Det har ingen ting med likestilling og likevekt i et forhold å gjøre. Jeg tror biologi er mye av årsaken. Min erfaring er at det faktisk er ganske mange i ledende posisjoner som privat og i jobbsammenheng er dominante...men i seksuelle situasjoner er submissive.... Der er jeg totalt uenig. Likestilling har alt med dette å gjøre. Men problemet er mer omfattende enn bare sexen. Også i kurtisen er det slik at kvinner tenner på å bli litt dominert, f.eks. ved at du er frekk mot henne eller til og med fornærmer henne, driter i å svare på meldinger, gjør som du vil, gir henne lite oppmerksomhet osv. Kvinner tenner på slike ting, og jeg blir kvalm av det.
Rimmern Skrevet 17. mars 2010 #35 Skrevet 17. mars 2010 Du må jo gjerne være uenig, men de fleste med seriøs innsikt annerkjenner at biologien har en betydning her. I lys av "hjernevaskdebatten" som har rast i media i et par uker nå, så er det jo selvsagt ikke slik at dette er enten bare biologisk eller bare sosialt betinget. Det er selvsagt en kombinasjon, og det ene kan ha større eller mindre betydning fra person til person.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #36 Skrevet 17. mars 2010 Du må jo gjerne være uenig, men de fleste med seriøs innsikt annerkjenner at biologien har en betydning her. I lys av "hjernevaskdebatten" som har rast i media i et par uker nå, så er det jo selvsagt ikke slik at dette er enten bare biologisk eller bare sosialt betinget. Det er selvsagt en kombinasjon, og det ene kan ha større eller mindre betydning fra person til person. He he he, "...med seriøs innsikt". Det der er mer simpel retorikk enn egentlig argumentasjon da, uten at jeg skal mene noe bestemt om årsakssammenhengene her. Men siden jeg misliker all submissiv oppførsel og skulle ønske at folk ikke var slik, håper jeg at dette skyldes faktorer som man kan gjøre noe med, dvs. at de er mest kulturelt betingede.
Gjest Gjest_siv_* Skrevet 17. mars 2010 #37 Skrevet 17. mars 2010 jeg misliker all submissiv oppførsel og skulle ønske at folk ikke var slik Man skal lese mye før øya detter ut du er jo en skikkelig tolerant gluping du Tarzan!
SMann Skrevet 17. mars 2010 #38 Skrevet 17. mars 2010 Der er jeg totalt uenig. Likestilling har alt med dette å gjøre. Men problemet er mer omfattende enn bare sexen. Også i kurtisen er det slik at kvinner tenner på å bli litt dominert, f.eks. ved at du er frekk mot henne eller til og med fornærmer henne, driter i å svare på meldinger, gjør som du vil, gir henne lite oppmerksomhet osv. Kvinner tenner på slike ting, og jeg blir kvalm av det. Jeg skjønner hvorfor jeg ble advart mot å mate trollet...det er jo egentelig synd for din del at du blir kvalm av kvinners seksualitet...det er utgjort at det er de slemme guttene som får de fleste kvinnene...
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #39 Skrevet 17. mars 2010 Jeg skjønner hvorfor jeg ble advart mot å mate trollet...det er jo egentelig synd for din del at du blir kvalm av kvinners seksualitet...det er utgjort at det er de slemme guttene som får de fleste kvinnene... He he, interessant at du og rævsleikern stempler alle som er uenige med dere som troll. Vel, dere om det. Siste post var kan hende litt vel generaliserende, så det er nok ikke kvinnelig seksualitet som sådan vi snakker om her. heldigvis er ikke alle kvinner submissive, det gjelder bare å finne disse attraktive kvinnene. Resten av dem er det bare til å unngå. Fatter ikke at noen menn kan tenne på submissive damer, begriper det ikke.
Gjest Dainty Skrevet 17. mars 2010 #40 Skrevet 17. mars 2010 Jeg liker ikke analsex, men det er kanskje fordi mitt eneste forsøk var temmelig ubehagelig. Men dette varierer fra kvinne til kvinne, noen er vel kanskje trangere der enn andre, og kan oppleve det som mer smertefullt. Mange jeg kjenner synes dette er kjempedeilig Hvis du lar deg pirre av dette, synes jeg du skal sette i gang - be partneren din gjøre det forsiktig og langsomt, så kan du stoppe ham om det føles vondt. Hvorfor er det viktig at man er veldig kåt når man har analsex, forresten? Jeg skjønner jo selvsagt at det gjør opplevelsen bedre psykisk sett, som med alle former for sex, men man blir jo ikke våt og lettere mottakelig for en pikk i analen når man er kåt? Det kan da være like smertefullt om man er aldri så sprengkåt :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå