Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt denne og de første par dagene med den har ikke vært positivt. Jeg kjøpte anbefalt type etter å få "hudanalyse" av Clinique-lure/-salgsdame.

Noen som har positive erfaringer med denne serien?? Fortell! :)

Jeg vil gjerne overbevises så jeg har brukt opp denne rådyre serien. Eller skal jeg bare kaster den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg har hørt ett eneste positivt ord om det der jeg.

Skrevet
Tror ikke jeg har hørt ett eneste positivt ord om det der jeg.

Samme her... :(

Skrevet

Hvis du bare har hørt negativt om den, hvorfor kjøpte du den da?

Gjest Gjest
Skrevet

Den for sterk rett og slett. Men om du ike har veldig ømfintlig hud kan du jo prøve den. Kanskje er du heldig med at den funker for deg.

Skrevet

Jeg har prøvd den for et par år siden, utav ren nysgjerrighet. Jeg synes den var helt OK (hadde riktignok mildeste variant av rens og toner), men jeg hoppet ikke i taket akkurat.

Kremen ble man veldig blank av, synes jeg. Det beste av de tre produktene for min del var rensegelen, den i pumpeflaske, for sensitiv hud, toneren føltes som ren sprit, selv den som skulle være for sensitiv hud. Men jeg brukte aldri opp produktene, bruker resten av denne rensegelen til å vaske sminkekoster med innimellom, for å bli kvitt den.

Ikke et genialt kjøp, men kan gå greit hvis du, som de over sier, ikke har sensitiv hud. Nei, takk gud for Decleor og MD formulations, sier jeg bare - disse er jeg kanonfornøyd med! :)

Skrevet

NOEN må jo like denne serien siden den "alltid" har vært på markedet. Jeg har testet og likte rensegelen. Toneren var altfor sterk og kremen var ikke noe særlig. Kjøper den ikke igjen fordi den ikke gjorde noe for huden min. Tørket ikke ut,fjernet sminken men urenhetene ble der de var.

Skrevet

det var lenge siden jeg prøvde denne, se om jeg husker. Jeg har normal hud med fett T-sone, så det var serien for denne type hud jeg brukte. . Jeg likte rens veldig godt, har faktisk kjøpt den flere ganger etterpå, mild og god, funket for meg. Toneren var veldig sterk, det er sant, den prikket på huden, men tror huden min ble vant til den etterhvert, og jeg klarte å bruke den opp. Kremen luktet litt for sterk og hadde litt rar konsistens.

Skrevet

Har prøvd den serien 2 eller tre ganger, og husker at jeg likte renseproduktene godt. Brukte toneren som heter MILD uten alkohol alle gangene. Som rens prøvde jeg både gelèen og rensekremen i 3 stegs-programmet.

Eneste jeg ikke synes noe om var den gule kremen, eller en av de andre kremene for den saks skyld..

Skrevet

Jeg har ikke prøvd serien selv, men kan bare huske å ha lest negative erfaringer fra andre er jeg redd.

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Jeg elsker denne serien jeg. Synes den er kjempegod. Den er parfymefri og allergivennlig, noe som er kjempepositivt.

Toneren er sterk ja - men det er veldig bra, siden det faktisk er meningen at en toner skal være exfolierende og fjerne døde hudceller samt lukke porene. Ble litt rød de første dagene, men slik er det med "alle" serier, huden trenger litt tilvennigstid.

Fuktighetskremen fukter faktisk, mer enn alle andre jeg har prøvd(og jeg har hatt all verdens problemer med huden min så jeg vet dette...). Den er ekstremt drøy, samtidig som at jeg slipper å ta på flere lag for at huden skal bli "mettet".

Clinique tester visst heller ikke produktene sine på dyr, som feks Biotherm gjør.

Jeg vasker også alltid ansiktet med rensegel'en to ganger, ene gangen for å få bort sminken og andre gangen for å faktisk vaske huden. Det er det visst ikke mange som gjør har jeg merket, men det gjør en vesentlig forskjell.

Så jeg er fornøyd jeg da:)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg elsker denne serien jeg. Synes den er kjempegod. Den er parfymefri og allergivennlig, noe som er kjempepositivt.

Toneren er sterk ja - men det er veldig bra, siden det faktisk er meningen at en toner skal være exfolierende og fjerne døde hudceller samt lukke porene. Ble litt rød de første dagene, men slik er det med "alle" serier, huden trenger litt tilvennigstid.

Fuktighetskremen fukter faktisk, mer enn alle andre jeg har prøvd(og jeg har hatt all verdens problemer med huden min så jeg vet dette...). Den er ekstremt drøy, samtidig som at jeg slipper å ta på flere lag for at huden skal bli "mettet".

Clinique tester visst heller ikke produktene sine på dyr, som feks Biotherm gjør.

Jeg vasker også alltid ansiktet med rensegel'en to ganger, ene gangen for å få bort sminken og andre gangen for å faktisk vaske huden. Det er det visst ikke mange som gjør har jeg merket, men det gjør en vesentlig forskjell.

Så jeg er fornøyd jeg da:)

Faktisk ikke.

Skrevet

Tonere skal ikke være exfoilerende. De skal fjerne produktrester og friske opp huden så den lettere tar til seg hudkremen, samt gjennopprette hudens phbalanse. Og ingen av de ingrediensene som denne inneholder er exfolierende, de er bare uttørkende. Så den delen kan de kutte fra markedsføringen av produktet...

Skrevet

Og Biotherm er visst trygt igjen om noen lurer

Skrevet
Hvis du bare har hørt negativt om den, hvorfor kjøpte du den da?

Godt spørsmål! Jeg ble spurt av en Clinique-salgsdame om jeg ville ta en hudanalyse, og jeg tenkte jeg skulle se hva for noe hun kunne klare å finne ut. Mens vi pratet ble jeg imponert over demoen hun hadde på renseserien, og gikk rett på. Et meget svakt øyeblikk det der...

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg har veldig positive erfaringer, har brukt serien i mange år nå. Liker alle de tre produktene jeg bruker (har litt fet hud). Rart å høre at det er så mange som er misfornøyde med produkter jeg selv syns er så bra. Har ikke hatt noen kviser etter at jeg starta med disse produktene og huden får nok fukt i tillegg, så det fungerer veldig bra for meg i alle fall :)

Skrevet
Jeg har veldig positive erfaringer, har brukt serien i mange år nå. Liker alle de tre produktene jeg bruker (har litt fet hud). Rart å høre at det er så mange som er misfornøyde med produkter jeg selv syns er så bra. Har ikke hatt noen kviser etter at jeg starta med disse produktene og huden får nok fukt i tillegg, så det fungerer veldig bra for meg i alle fall :)

Godt å høre! :)

Gjest Niema
Skrevet

Jeg forstår at hudpleie er en subjektiv sak, men inneholder ikke Clinique fy-fy stoffer som rent objektivt gjøre den til et dårlig alternaiv?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg forstår at hudpleie er en subjektiv sak, men inneholder ikke Clinique fy-fy stoffer som rent objektivt gjøre den til et dårlig alternaiv?

Stemmer det. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...