Gå til innhold

Må jeg ha forlover i bryllupet mit?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lillemeg_*
Skrevet

Jeg føler ikke at jeg har noen som er meg så nærme at jeg kunne tenkt og hatt dem som en `følge` reste av livet ,fordi de har vært forloveren min...

Jeg har klart meg stort sett `alene` igjennom livet,og skal gå til alters alene...

Vet dere om jeg er nødt for og ha det på papirene som vitne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ha en forlover som skriver under på forlovererklæringen din, men det kan godt være en av foreldrene dine, et søsken, en kollega eller hvem som helst, men de må kjenne deg godt nok til at de ikke lyver når de skriver under.

Under vielsen må man ha et vitne, behøver ikke være samme som forloveren, og om dere vil ha en veldig privat seremoni kan eks. noen ansatte på tinghuset eller i kirken fungere som vitner.

Gjest Gjest
Skrevet
Du må ha en forlover som skriver under på forlovererklæringen din, men det kan godt være en av foreldrene dine, et søsken, en kollega eller hvem som helst, men de må kjenne deg godt nok til at de ikke lyver når de skriver under.

Under vielsen må man ha et vitne, behøver ikke være samme som forloveren, og om dere vil ha en veldig privat seremoni kan eks. noen ansatte på tinghuset eller i kirken fungere som vitner.

ja,det var sånn jeg tenkte det var..Tusen takk :)

Men må denne personen som skal være vitne bli med opp til altere?

Skrevet

Det tror jeg ikke, men jeg skal ikke si noe hundre prosent sikkert.

Gjest Gjest_frkbelle
Skrevet

Hvis dere skal gifte dere i kirken finner du kanskje svar på det du lurer på her:

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis dere skal gifte dere i kirken finner du kanskje svar på det du lurer på her:

Tusen takk :) Skal lese der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...