Gå til innhold

kan det ikke bare stoppe

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

samboern skal til utlandet med jobben sin i noen dager snart.(bare for og ha sagt det,så sier jeg ikke til han:ikke dra,eller nekter han)

men jeg gruer meg.jeg hater og være borte fra han.vet jeg må noen ganger,sånn er det for alle.det er en mnd til og jeg bruker tiden min på og deppe og værker i kroppen pga dette.kan det ikke bare stoppe.kan jeg ikke bare glede meg til at han skal få en tur.så kan jeg styre hjemme.ha besøk,dra på besøk.

har fått noen til og sove hod meg noen av dagene han er borte.han skal ringe meg hver dag.

jeg er over hodet ikke redd for at han skal være utro,gjøre noe dumt osv.det er det siste som hadde vært i mine tanker.kjenner han så pass godt nå etter syv år.

skal til psykolog den uka der åsså.så håper ho hjelper meg litt gjennom detta.skal feire bursdagen til datteren min åsså den uka.så har jo noe og gjøre.

grunnen til at dette er som det er ,er nok at noe sitter etter noen traumer jeg har hatt tisligere i livet mitt.jobber med meg selv for og komme over dette.håper det er over snart.vil ikke ha det sånn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok psykolog er tingen ja, det er ikke vanlig å være så engstelig for å være fra hverandre etter 7 år. Skjønner godt at du ikke vil ha det sånn, det høres slitsomt ut.

Håper du får god behandling og kan ta tak i det som plager deg. Jeg vet selv hvor befriende det er å klare å slippe taket i for eksempel tvangstanker.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

ja det er et slit.

men er det at alt blir så tomt rundt her uten han.blir stille osv.

men blir vel bedre etter hvert skullen en tru.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...