Gå til innhold

Trudde ikke det gikk an


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg skjønner ikke hvordan det går an. De aller fleste kan jo spise opp mot 2000 kcal hver dag uten å legge på seg, om dem trener noen ganger i uken. Men jeg kan såvidt overstige 1000 uten at det synes, ja det vises ikke bare på vekten, men på meg også.

Det høres sikkert ikke seriøst ut, men ser av det er mer fett der etter en dag som denne. Jeg var dum å sultet meg tynnere som sikkert en del andre her inne har gjort selv, å har nå skjønt konseknensene av det. Er over et halvt år siden jeg begynte å spise igjenn, å har gått helt fint ( spiste til å begynne med en del, men spiste så mindre og mindre for jeg gikk opp et pr kilo igjenn) Jeg spiste reglemessig, salat til hvert måltid hver 4 time ca. En god del godt i helgene å jeg greide å holde vekten, faktisk. Men nå, noen få måneder senere har alt forandret seg. Jeg spiser alt for lite i uken, jeg vet å jeg skammer meg. prøver å ikke overstige 1100 kcal, aller helst holder jeg meg på 900-1000.

Jeg går ned i vekt i uken, men hver jæv*** helg går jeg opp igjenn i vekt. Dette vises ikke bare på vekten, den vet jeg er forskjellig fra dag å natt os, alt ettersom hvor mye vann man har i kroppen, MEN jeg ser det på magen. Ser at det har kommet mer fett på magen, å det etter 1 dag med overspising. Som kan bli oppmot 3000 kalorier (kanskje ikke så mye, men ikke mye mindre) å jeg trudde helt ærlig ikke det skulle være mulig å faktisk legge på seg fett på 1 døgn. I morra skal jeg IKKE røre så mye som en liten bamsemums for jeg vet at hver minste lille ekstra ting jeg putter i meg, havner rett på magen som fett. Sorry klagingen min, men blir bare så frustrert. Har masse å tenke på, å dette er et av mine største problemer. Jeg VET at denne tråden kommer til å bli steng, men jeg BER dere andre om å gi mer et svar på det jeg lurer på: Er det virkelig mulig å legge på seg synelig fett på 1-3 dager om man ligger i kcal underskudd resten av uken ? Eller er det bare meg som rett og slett ser vannvittig galt? Jeg trener hver dag, alt fra 30 min til halvannen time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger hjelp.

Disse er profesjonelle, vær så snill å ta kontakt med dem.

IKS: 22 94 00 10

ROS: 55 31 01 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis du har uregelmessig kosthold. Dvs, overspiser en dag og neste dag prøver å ikke spise så mye vil legge mye fortere på deg JA. Men det skjer ikke over natten. Det du ser på magen er nok bare vann. Anbefaler deg å slutte med overspising/fasting hvis du skal ned i vekt. Alle vet at det ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først og fremst vil jeg instendig be deg om å søke profesjonell hjelp!! det her er farlig!!

grunnen til at kroppen din vil legge på seg er at du spiser for lite, og uriktig. du skal ha langt mer i deg enn du sier du spiser, og siden du spiser for lite går kroppen inn i krise tilstand og lagrer all mat som fett. Og det hjelper IKKE å spise mindre! du må spise mer!

skaff deg hjelp hos noen som kan det, og bli en sunn og fornøyd jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære gjest

Vi kan ikke vite om det ligger god kompetanse bak svarene som gies her.

For å få den hjelpen du trenger vil jeg på det sterkeste anbefale deg å ta kontakt med IKS. Der møter du møter du mennesker som du kan prate med og som kan gi deg råd og hjelp.

Se deres nettside, http://www.iks.no og/eller ring de på telefon: 22 94 00 10.

Denne tråden blir stengt.

Vennlig hilsen

Bond, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...